کد خبر : 18099
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۳۰

تامین آب شرب تبریز با همت قرارگاه خاتم/ معجزه‌ی مدیریت آب در کشور قابل انکار نیست

تامین آب شرب تبریز با همت قرارگاه خاتم/ معجزه‌ی مدیریت آب در کشور قابل انکار نیست

سردار خرّم گفت: به لطف الهی و همت قرارگاه خاتم تا سه چهار سال بعدی نیاز انتقال آب تبریز تقریبا مرتفع خواهد شد.

سردار خرّم گفت: به لطف الهی و همت قرارگاه خاتم تا سه چهار سال بعدی نیاز انتقال آب تبریز تقریبا مرتفع خواهد شد.

به گزارش سهند، سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در آئین بهره‌برداری از خط انتقال پشتیبان طرح آبرسانی تبریز اظهار داشت: الگوی شهیدان رجائی و باهنر باید به تمامی بخش‌های مدیریتی کشور جاری شود.

وی گفت: برای تغییر الگوی زندگی مردم از لحاظ تجمع جمعیتی و جغرافیایی، اگر جمهوری اسلامی تدبیر نمی‌کرد با بحران‌های حیاتی و امنیتی مواجه می‌شدیم.

سردار خرّم افزود: مردم دو میلیونی تبریز قطعا نیازمند آب هستند. و یکی از برجسته‌ترین اقدامات نظام اسلامی،  مدیریت آب بود. انتقال آب به تمامی مردم را باید به نیکی و بلندی یاد کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: قبل از انقلاب نهایتا دوازده سد وجود داشت ولی امروز ۱۲۰ سد وجود دارد. ۹۹درصد از این سدها بدست جوانان این کشور ساخته شده تا مردم در آسایش باشند.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم، منبعث از همان قرارگاه سازندگی دوران دفاع مقدس است، افزود: این همان تفکر، اعتقاد و انسجام است که پای کار سازندگی کشور مجاهدانه تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: با تدبیر رهبر انقلاب تقریبا تمام آب‌های مرزی مهار و به داخل کشور بازگردانده شده‌اند. امروز به یقین میتوان ادعا کرد که معجزه مدیریتی آب در مهار آب‌های مرزی روی داده است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم از سال ۹۴ تا به امروز بدون هیچ چشم‌داشتی خط انتقال پشتیبان آبرسانی تبریز را پیش برد. اگرچه برخی از تعهدات مالی با تاخیر انجام گرفته بود.

سردار خرّم با اشاره به امکانات قرارگاه خاتم گفت: دستگاه‌های تی‌بی‌ام جزو دستگاههای تحریم است اما قرارگاه خاتم برای مترو شهری دو دستگاه در زیرزمین شهر قرار داده تا پروژه های قطار شهری با سرعت ادامه یابد. لذا از شورای شهر انتظار می‌رود نسبت به این امکانات تاثیر مثبت نشان داده و تعهدات مالی را تامین کنند.

 فرمانده سپاه عاشورا در پایان تصریح کرد: به لطف الهی و همت قرارگاه خاتم تا سه چهار سال بعدی نیاز انتقال آب تبریز تقریبا مرتفع خواهد شد. قرارگاه خاتم نه تنها برای هیچ شرکتی مانع نیست بلکه از شرکت‌ها و متخصصین این جامعه استفاده می‌کند. این مجموعه در حقیقت تجمیع‌کننده تمامی امکانات و ظرفیت‌هاست تا پروژه‌های حساس آغاز شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + ده =