کد خبر : 6251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۵۲

تاكيد استاندار آذربايجان شرقي بر همكاري ويژه دستگاه ها با شهرك هاي صنعتي

تاكيد استاندار آذربايجان شرقي بر همكاري ويژه دستگاه ها با شهرك هاي صنعتي

استاندار آذربايجان شرقي بر لزوم همكاري ويژه دستگاه هاي دولتي با شركت شهرك هاي صنعتي جهت تكميل و ارتقاي زيرساخت هاي ارايه شده به واحدهاي توليدي تاكيد كرد. به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی

استاندار آذربايجان شرقي بر لزوم همكاري ويژه دستگاه هاي دولتي با شركت شهرك هاي صنعتي جهت تكميل و ارتقاي زيرساخت هاي ارايه شده به واحدهاي توليدي تاكيد كرد.

به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی بر عهده دولت است تا بتوانند اشتغالزایی کرده و چرخه اقتصادی جامعه را به حرکت درآورد ولی ما هنوز گرفتاری بروکراسی‌های دراز و طویل هستیم.
وي ادامه داد: همه دستگاه هاي خدمات رسان و اداراتي كه مجوزهاي ايجاد شهرك هاي صنعتي را در استان ارايه مي كنند موظف هستند به صورت ويژه با شركت شهرك هاي صنعتي همكاري كنند.
وی به بازدید خود از شهرک هاي صنعتي استان اشاره و اضافه کرد: در این شهرک ها هزاران نفر از فرزندان خود ما مشغول به فعالیت بوده، گردش اقتصاد استان را به عهده گرفته و مالیات حقوق امثال بنده را تامين می‌کنند، لذا تامین زیرساخت‌های لازم براي فعاليت واحدهاي توليدي مستقر در این شهرک ها حداقل کاری است که می‌توانیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل، شرکت گاز، آب و فاضلاب، توزیع برق و … انتظار داریم لااقل امسال که به نام اقتصاد مقاومتي، تولید و اشتغال نامگذاری شده عملکرد خود در زمینه خدمات‌رسانی به واحدهای تولیدی را حداقل به دوبرابر برسانند و در ارائه مجوزها کارشکنی نکنند.
خدابخش با اشاره به حضور خود در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و استماع مشکلات واحدهای مستقر در این شهرک بر لزوم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در اسرع وقت تاکید کرد.
وي تاكيد كرد: در بازديدهايي كه از شهرك هاي صنعتي صورت مي گيرد مديران دولتي مرتبط موظف هستند حضور داشته باشند.
وي خاطرنشان کرد: اگر ما در جهت انجام کار خیر محاکمه شویم هیچ ابایی نداریم؛ هرچند معتقدیم هیچ دستگاه نظارتی، مسوولی را برای رفع مشکلات تولید و اشتغال زیر سوال نمی‌برد.
استاندار آذربایجان‌ شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: سرمایه‌گذار مثل پرنده است و به محض احساس کمترین خطر پرواز می‌کند و در جایی امن تر لانه می‌گیرد.
وی اذعان داشت: لازم است در هر هفته شورای برنامه‌ریزی در ارتباط با مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بحث کنیم و در این ارتباط بعد از ایجاد احساس امنیت سرمایه‌گذاری رفع بروکراسی‌های زاید و غیر ضرور از مهم ترین امور است.
خدابخش توضیح داد: روز سه شنبه با مجمع نمایندگان استان جلسه‌ای در ارتباط با لایحه بودجه ۹۷ برگزار می‌کنیم و از دستگاه‌ها انتظار داریم پیشنهادات خود را در جهت توسعه اختیارات استانی در پروژه‌های ملی و استانی ارائه دهند.
استاندار آذربايجان شرقي تاکید کرد: بخش خصوصی سرمایه‌های کلانی دارد که باید در جهت جذب آنها تلاش و با حمایت‌های اصولی آنها را دلگرم کنیم؛ نباید بخش خصوصی را به کشتی با بروکراسی دعوت کنیم که خسته می شوند و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 14 =