کد خبر : 13726
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۴۳

تارتار برابر مهاجری رفت و برگشت شد/ فرجام شیرین ماشین‌سازان در سال ۹۷

تارتار برابر مهاجری رفت و برگشت شد/ فرجام شیرین ماشین‌سازان در سال ۹۷

ماشین‌سازی با پیروزی یک بر صفر در خانه پارس جنوبی، سال ۹۷ را با سه امتیاز شیرین به اتمام رساند. به گزارش آوای سهند، تیم ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (جمعه) در دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی رفت که در پایان موفق شد

ماشین‌سازی با پیروزی یک بر صفر در خانه پارس جنوبی، سال ۹۷ را با سه امتیاز شیرین به اتمام رساند.

به گزارش آوای سهند، تیم ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (جمعه) در دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی رفت که در پایان موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست دهد.

در این بازی، علیرغم اینکه زردپوشان جمی فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشتند اما این سبزقبایان تبریزی بودند که روی یک ضربه ایستگاهی توانستند دروازه حریف را باز کرده و با حفظ همین گل، ۳ امتیاز را از آنِ خود نمایند.

فرشاد سالاروند که از نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان مهاجری اضافه شده است، در دقیقه ۶۴ تنها گل تیمش را به ثمر رساند.

ماشین‌سازی با کسب این برد ارزشمند ۲۵ امتیازی شد و با تفاضل گل ۲- در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر، یک پله پایین‌تر از پارس جنوبی جم که همین تعداد امتیاز و تفاضل صفر را دارد، ایستاد.

همچنین با نتیجه بدست آمده در این دیدار هر دو نماینده فوتبال آذربایجان با پیروزی مشابه سال ۹۷ را به اتمام رسانده و به استقبال تعطیلات عید نوروز رفتند.

اتفاق ویژه: تیم ماشین‌سازی برای سومین بار در فصل جاری موفق به شکست نماینده جم شد. این تیم در دیدار رفت در تبریز نیز با همین نتیجه به پیروزی دست یافته بود و در بازی جام حذفی هم که در جم برگزار شد، در وقت‌های اضافه به برتری ۲ بر یک رسید.

گروه داوری: داور: رضا کرمانشاهی؛ کمک‌ها: رضا سخندان و رضا قیم؛ داور چهارم: سید محمد هاشمی نسب/ کمک داوران خط: پیام حیدری و کوپال ناظمی/ ناظر داوری: سعید بطحایی.

اخطار: حسین پورامینی و سعید محمد‌فرد از پارس جنوبی جم و مسیح زاهدی از تیم ماشین‌سازی

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، میثم نقی‌زاده (۶۹- محمد نوری)، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، کیوان امرایی (۵۸- مجید علیاری)، فرزاد حاتمی (۱۲- میرهادی میرجوان)، امیر شبانی، شهرام گودرزی، روح‌الله سیف‌اللهی و سعید محمدفرد.
سرمربی: مهدی تارتار

ماشین‌سازی تبریز: فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، سید احمد مهدی‌زاده، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، فرشاد سالاروند (۸۳- محسن یوسفی)، عزیز معبودی، احسان تاییدی، فرید بهزادی‌کریمی، سعید مهری (۱+۹۰- رضا عبدی) و رضا خالقی‌فر (۵۰- جای کویتونگو).
سرمربی: رضا مهاجری

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =