کد خبر : 6489
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۳

بی‌توجهی سازمان برنامه بودجه و وزارت راه به تکمیل جاده تبریز- اهر

بی‌توجهی سازمان برنامه بودجه و وزارت راه به تکمیل جاده تبریز- اهر

نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست هرچه سریع تر به تکمیل جاده تبریز-اهر اقدام کند تا بیش از این کشته شدن مردم در این جاده ها مشاهده نشود. به گزارش نگاه بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ دیماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به بند ۹ قانون اساسی

نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست هرچه سریع تر به تکمیل جاده تبریز-اهر اقدام کند تا بیش از این کشته شدن مردم در این جاده ها مشاهده نشود.

 بی‌توجهی سازمان برنامه بودجه  و وزارت راه به تکمیل جاده تبریز- اهر

به گزارش نگاه بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ دیماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به بند ۹ قانون اساسی در اخطاری اظهار داشت: تاکنون چندین بار در خصوص ضرورت تکمیل جاده تبریز- اهر تذکر داده‌ام اما سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه هیچ اقدامی در این خصوص نمی‌کنند این در حالی است که جاده فوق از پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور است.

نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان را به ترسیدن از ناله مردم و روز قیامت هشدار می دهم چرا که امروز ۵ نفر در این جاده طوری سوختند که حتی امکان شناسایی آن ها نیز وجود ندارد لذا امیدوارم با پیگیری و دلسوزی مسئولان دیگر شاهد کشته شدن مردم در این جاده نباشیم.

این  گزارش می افزاید پیش از ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه با ال ۹۰ ۶ نفر سرنشین دو خودرو بر اثر آتش سوزی حاصل از این تصادف در آتش سوختند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − سه =