کد خبر : 11236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۱

بیگی: مسببین اصلی وضعیت متلاطم بازار باید در دادگاه‌ها محاکمه شوند نه خرده‌پاها اقتصاد کلان!

بیگی: مسببین اصلی وضعیت متلاطم بازار باید در دادگاه‌ها محاکمه شوند نه خرده‌پاها اقتصاد کلان!

 یک عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز به نظر می‌رسد افراد خرده‌پا در دادگاه‌های اقتصادی در حال محاکمه هستند و محاکمه مسببین اصلی وضعیت کنونی بازار در هاله‌ای از ابهام است. به گزارش آوای سهند، احمد علیرضابیگی با اشاره به تاثیر برگزاری دادگاه‌های مفاسد اقتصادی بیان کرد:‌ اگر کسانی که عوامل اصلی ایجاد

 یک عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز به نظر می‌رسد افراد خرده‌پا در دادگاه‌های اقتصادی در حال محاکمه هستند و محاکمه مسببین اصلی وضعیت کنونی بازار در هاله‌ای از ابهام است.

بیگی

به گزارش آوای سهند، احمد علیرضابیگی با اشاره به تاثیر برگزاری دادگاه‌های مفاسد اقتصادی بیان کرد:‌ اگر کسانی که عوامل اصلی ایجاد چالش اقتصادی در کشور هستند در این دادگاه محاکمه شوند، این دادگاهها تاثیر بسزایی بر روی بازار خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: اما امروز به نظر می‌رسد کسانی در دادگاه‌های اقتصادی در حال محاکمه هستند که افرادی خرده‌پا در بازار هستند. مسببین اصلی تلاطم در بازار هنوز محاکمه نشدند و سرنوشت آنها در هاله‌ای از ابهام است.
نماینده مردم تبریز تصریح کرد: هر چقدر رسیدگی به پرونده مفاسد با شفافیت بیشتری انجام شود و مردم در جریان جزییات دادگاه قرار بگیرند شاهد واکسینه شدن فضای جامعه خواهیم بود. بسیاری از شایعات امروز که در فضای جامعه دهن به دهن می‌چرخد و معلوم نیست که درست یا غلط است در شایه شفافیت برطرف می‌شود. مردم نیز اعتماد بیشتری به دستگاه قضایی پیدا خواهند کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − دو =