کد خبر : 17665
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۵۲

به مشکلات بافندگان فرش برسید /کاندیداهای مجلس به جای تخریب رقبا، خودشان را اثبات کنند

به مشکلات بافندگان فرش برسید /کاندیداهای مجلس به جای تخریب رقبا، خودشان را اثبات کنند

امام جمعه تبریز گفت:کاندیداهای مجلس به جای تخریب رقبا، خودشان را اثبات کنند. به گزارش سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی  آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در محل مصلی اعظم امام(ره) ضمن اشاره به اهمیت روز غدیر خم گفت: عید غدیر دو جنبه نصب جانشین پیامبر و توجه دادن به مساله امامت دارد. وی

امام جمعه تبریز گفت:کاندیداهای مجلس به جای تخریب رقبا، خودشان را اثبات کنند.

به مشکلات بافندگان فرش برسید /کاندیداهای مجلس به جای تخریب رقبا، خودشان را اثبات کنند

به گزارش سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی  آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در محل مصلی اعظم امام(ره) ضمن اشاره به اهمیت روز غدیر خم گفت: عید غدیر دو جنبه نصب جانشین پیامبر و توجه دادن به مساله امامت دارد.

وی افزود: آخرین حج نبوی بر پایه حکم و وحی الهی شکل گرفته بود و موضوع امامت ابلاغ شد.

خبرنگاران مطالبات مردم را به مسئولین برسانند

وی ادامه داد: یاد و خاطر شهدای منا از جمله مداح شهید محمدرضا جلالی و شهدای خبرنگار را گرامی می داریم.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت:  خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و باید مطالبات مردم را صادقانه با رعایت اصل امیدبخشی به مسئولین انتقال دهند.

وی ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: از جمله موارد تقوا، مربوط به تقوای طبی است، پرخوری سرچشمه تمام بیماری ها است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت امام محمدباقر(ع) افزود: ایشان الگوی تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر هستند، مبارزه با تحریف معارف اسلامی و ایجاد تشکیلات بین شیعیان دو رویکرد اصلی سیاسی آن امام بود.

وی ضمن تقدیر از گروه های جهادی دانشجویان گفت: از اقدامات جهادی دانشجویان بسیجی علوم پزشکی تبریز در محله حاشیه نشین خلیل آباد تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به نمایشگاه فرش تبریز اشاره کرده و گفت: مسئولین به مشکلات صنعت فرش توجه کنند، دستمزد بافندگان پایین بوده و بیمه ندارند.

مسئولین برنامه قطعی آب را اعلام قبلی کنند

وی در ادامه گفت: تماس متعدد مردمی برای قطع یا افت فشار آب وجود دارد، همه می دانند مشکلاتی است اما مسئولین اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه تبریز به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سالجاری اشاره کرده و گفت: کاندیداهای مجلس به جای تخریب و نفی رقبا، خودشان را اثبات کنند.

وی افزود: موفقیت دانش آموزان تبریز در کنکور سراسری را به همه آذربایجانی ها تبریک گفته و از مدیران آموزش و پرورش، مدارس و پدر و مادر آنها تشکر می کنم.

خطیب جمعه تبریز ادامه داد:  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران با بهره گیری از ظرفیت پالایشگاهی کشور، کمک بزرگی به جهش تولید بنزین و فرآورده های نفتی کشور کرده تا علاوه بر تامین مصرف داخلی، به صادر کننده آن نیز تبدیل شویم.

وی ضمن اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، گفت: هیمنه بیش از ۶۰ ساله رژیم صهیونیستی را شکسته شد و این روز به نام مقاومت اسلامی ثبت شد.

امام جمعه تبریز در ادامه بیان داشت: سیاست حذف صفر از پول ملی در برخی کشورها جواب داده و تورم در بلند مدت کاهش یافته اما در برخی به موارد به کاهش تورم منجر نشده، کشورهای ترکیه و هلند نمونه های موفق و کشورهای آرژانتین و زیمباوه دو نمونه شکست خورده در سیاست حذف صفر از پول ملی هستند.

وی افزود: افزایش اعتماد ملی، جنبه روانی، ممانعت از نفوذ ارز، کاهش تورم در بلند مدت و کاهش حجم پول در خرید و… از جمله مزایای حذف صفر از پول ملی است.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: احتمال وجود بی نظمی بین اطلاعات جدید و قبلی در پایگاه داده های بانکی، احتمال کاهش صادراتی بدلیل افزایش اعتبار ملی و… نیز از جمله آسیب های حذف صفر از پول ملی است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =