کد خبر : 6478
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۷:۴۳

به خطر انداختن انقلاب توسط افکار سازشکارانه لیبرال‌ها و راه‌اندازی عملیات نفوذ در داخل/ مذاکره و تحریم؛ تنها راهکار دشمن برای مهار ایران

به خطر انداختن انقلاب توسط افکار سازشکارانه لیبرال‌ها و راه‌اندازی عملیات نفوذ در داخل/ مذاکره و تحریم؛ تنها راهکار دشمن برای مهار ایران

کریمیان گفت: امروز لیبرال‌ها با افکار سازشکارانه و با حضور در عرصه‌های مدیریتی و راه‌اندازی عملیات نفوذ، انقلاب را به خطر انداخته‌اند. به گزارش آناج، سردار  غلام عسگر کریمیان در جشن بزرگ پیروزی مقاومت که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تمامی مسائل و سختی‌ها را

کریمیان گفت: امروز لیبرال‌ها با افکار سازشکارانه و با حضور در عرصه‌های مدیریتی و راه‌اندازی عملیات نفوذ، انقلاب را به خطر انداخته‌اند.

به گزارش آناج، سردار  غلام عسگر کریمیان در جشن بزرگ پیروزی مقاومت که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تمامی مسائل و سختی‌ها را برای رسیدن به آرمان‌ها تحمل می‌کنیم، همه ما معتقدیم اگر غیرت دینی، شجاعت و در صحنه جبهه مقاومت بودن به ویژه شهدا و رهبری نبود امروز دشمن در ایران جولان می‌داد.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های اساسی در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و تقویت جبهه انقلاب در مقابل دشمن وحدت و انسجام حول محور ولی فقیه زمان است؛ علی رغم تفکرات مختلف همگی زیر پرچم اسلام ایستاده‌ایم و جبهه مقاومت در مقابل یزیدیان زمان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: مولفه دیگر ایمان و اعتقادات قلبی است که علی رغم تهاجمات گسترده دشمن در عرصه عظیم نبرد نرم در راس مردم، جوانان با توسل به اهل بیت(ع) و با شناخت عملی جهاد با نفس در دفاع از انقلاب حاضر شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز فرزندان نسل سوم و چهارم ما برای حراست از اسلام در فراسوی مرزهای ایران حاضرشدند، خاطر نشان ساخت: اصلی‌ترین سلاح و انگیزه‌شان ایمان، اعتقاد قلبی و جهاد

همه جانبه در مقابل یزیدیان زمان بود.

وی افزود: مولفه دیگر حضور فرماندهان مقتدر همچون سردار قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان با آگاهی تمام در عرصه مقاومت بود که  هیچوقت برای حفظ جان و رسیدن به مطامع عقب نشینی نکردند.

کریمیان با تاکید بر اینکه نقش مالک اشترهای زمان در پیروزی جبهه اسلامی تاثیر مستقیم داشت، گفت: مولفه دیگر پشتیبانی همه جانبه مانند دوران دفاع مقدس بود مخصوصا مردم آذربایجان به عنوان خادم مدافعان حرم بودند و این استان به صورت مستمر در پشتیبانی از مدافعان حرم مقام اول را در نثار مال و جان در کشور کسب کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: مولفه دیگر آگاهی و بصیرت است زیرا در درون برخی که غرق در زندگی غربی هستند به ما می‌گفتند، سوریه و دفاع از حرم به ما چه ربطی دارد؟ آنها سعی کردند با حرف‌های مسموم جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما مردم با بصیرت این مرزها را شکستند.

کریمیان تصریح کرد: به قول امام خمینی (ره) مرزهای ما اسلام است و هرجا مسلمانی از ما کمک بخواهد با درسی که از عاشورا گرفتیم به کمک مظلوم خواهیم شتافت.

وی افزود: پیام عاشورا امروز به ما این است که ای بی بصیرتان تکفیری ها و داعشی ها نه برای عراق و سوریه بلکه برای ایران و انقلاب اسلامی به وجود آمده اند و این تدبیر رهبری بود که مرزهای تماس ما با دشمن را هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیایی دور کرد و جوانان ما با بصیرت در این صحنه آماده شدند.

این فرمانده دوران جنگ تحمیلی اذعان کرد: مولفه دیگر وحدت بین مسلمانان جهان بود و رزمندگان ایرانی سوری افغانستانی و پاکستانی و کشورهای دیگر همانند سدی آهنین مقابل دشمن ایستادند و عملا ثابت کردند در مقابل استکبار جهانی مسلمانان دست به دست هم ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان ساخت: هدف ما در مقاومت و حضور در صحنه حق خواهی و عدالت طلبی بود ولی هدف دشمن برآورده کردن خواسته‌های شیطانی اربابشان آمریکا بود .

کریمیان یادآور شد: حرکت در مسیر خدا کجا و حرکت در مسیر شیطانی کجا و به خاطر همین خداوند دست کمک به سوی جبهه حق دراز کرد و علی رغم داشتن تجهیزات کمتر نسبت به دشمن که تمام کشورهای استکباری از آنها حمایت می‌کرد، رزمندگان جان بر کف ایستادند و آنها را شکست دادند.

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: این پیروزی به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه فرمانده کل قوا به دست آمد و اما این پیروزی را در دست نگه داشتن مهمتر است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه‌ها شروع شد و دیدیم که نگه داشتن انقلاب سخت‌تر است، عدم تبعیت از دشمن و اصلاح سبک زندگی مساله‌ای است که رهبری برای حفظ این انقلاب مورد تاکید قرار دادند.

وی ادامه داد: جهاد اکبر مبارزه با نفس است که اگر محقق شود تزکیه نفس، بصیرت و دشمن شناسی را به ارمغان خواهد آورد، امروز وظیفه ما پیروی از حق و دفاع از راه شهدا و داشتن روحیه حق طلبی و گفتمان سازی است.

کریمیان افزود: امروز جبهه سکولار یعنی کسانی که به ظاهر دین دارند اما در باطن هیچ اعتقادی به خدا و دین اسلام ندارندهستند و لیبرال‌ها با افکار سازشکارانه با حضور در عرصه‌های مدیریتی با عملیات نفوذ انقلاب را به خطر انداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل توطئه‌های مختلف حضور در عرصه و دشمن شناسی نیاز است، متذکر شد: قرار نیست همگی دست به اسلحه شویم و براساس اطلاعات نظامی باید یازده نفر پشت جبهه برای موفقیت یک نفر در جبهه بجنگندند و با آگاهی، درایت و بصیرت در صحنه‌های مختلف حاضر شویم، اگر انقلاب تا بحال مقابل دشمن موفق بوده به دلیل حضور مردم در صحنه بوده است.

کریمیان گفت: بعد از ناامیدی دشمن از کودتای رنگین و مخملی در فتنه ۸۸ تلاشی را شروع کردند که چگونه ایران را از پا بیندازند لذا با توجه به جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی و توطئه‌های مختلف که به شکست منجر شده بود به این نتیجه رسیدند که با یک حمله کوبنده و نظامی به تاسیسات نظامی و هسته‌ای ایران را ازبین ببرند.

وی اظهار داشت: اما اندیشمندان و تئوریسین های غربی خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشتند اگر بخواهید با حمله نظامی بساط جمهوری اسلامی را بچینید فکری احمقانه است و ایران چنان قدرتی ایجاد کرده که اگر شما شروع کننده جنگ باشید پایان دهنده آن نخواهید بود و دو کار را پیشنهاد دادند یکی گسترش روابط دیپلماتیک و دیگر افزایش تحریم‌ها بود و در همین راستا ۵+۱ را تشکیل دادند تا به یک توافق نامه دست پیدا کنند و ایران اسلامی را مهار و کنترل کنند.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: در جریان عملیات نفوذ به دنبال نفوذ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بودند و چقدر جاسوس و مخل اقتصادی دستگیر شدند که هدف آنها ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود اما مردم جلوی آنها ایستادند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال انجام برجام۲و تضعیف پایگاه‌های مردمی نظام و ایجاد دوقطبی میان مردم ومسئولین است چرا؟ چون اگر موفق شوند اقتدار ملی ایران را تضعیف می‌کنند و ایران آسیب پذیر خواهد شد، اما آنان باید بدانند در برابر دو قطبی‌های ایجاد شده خواهیم ایستاد و برای توان دفاعی و موشکی مذاکره نخواهیم کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هجده =