کد خبر : 13861
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۴۱

به خاطر اشتباهات فردی گل خوردیم/ هر مربی دوست دارد مربی تراکتورسازی باشد

به خاطر اشتباهات فردی گل خوردیم/ هر مربی دوست دارد مربی تراکتورسازی باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: امروز نتوانستیم خوب باشیم و متاسفانه به خاطر اشتباهات فردی گل خوردیم. به گزارش آوای سهند، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: ما مقابل تیمی قوی با داشته‌های فراوان بازی داشتیم. اگر در ۵ دقیقه اول توپمان به تیر

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: امروز نتوانستیم خوب باشیم و متاسفانه به خاطر اشتباهات فردی گل خوردیم.

به گزارش آوای سهند، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: ما مقابل تیمی قوی با داشته‌های فراوان بازی داشتیم. اگر در ۵ دقیقه اول توپمان به تیر نمی‌خورد شرایط عوض می‌شد.

وی افزود: حدود ۳-۴ روز با تیم تمرین داشتم و نمی‌توانستم کار تاکتیکی را به نحو احسن انجام دهم. تیم ما از لحاظ بدنی عقب است و تلاش می‌کنیم تا شرایط‌مان بهبود پیدا کند.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه به تمجید از حریف پرداخته و گفت: شرایط تراکتورسازی عالی است و هر مربی دوست دارد سرمربی این تیم باشد. این تیم با ما از لحاظ فنی و بدنی اختلاف زیادی دارد و فوتبال زیبایی را به اجرا گذاشتند.

نعمتی‌نژاد با اشاره به مشکلات تیمش یادآور شد: تیم ما بازیکن کم دارد. خصوصیات فنی بازیکنان مان محدود است. همیشه آنها این را پذیرفتند که نمی‌توانند برنده باشند و این مسئله کارمان را سخت کرده است. با آنها از لحاظ روانی کار می‌کنیم تا فوتبالشان را بازی کنند.

وی در خاتمه تأکید کرد: امروز نتوانستیم خوب باشیم و متاسفانه به خاطر اشتباهات فردی گل خوردیم. امیدوارم در مسابقات بعدی این مسئله را جبران کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 2 =