کد خبر : 42565
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

به جای برخورد با رسانه‌ها به فساد چای دبش رسیدگی شود

به جای برخورد با رسانه‌ها به فساد چای دبش رسیدگی شود
روزنامه هم میهن از دستگاه قضایی خواسته به جای برای برخورد با رسانه‌های غیرهمسو با جریان رسانه‌های رسمی، به گزارش فساد چای دبش و رفتارهای مجرمانه انتقال باغ مدرسه آقای صدیقی رسیدگی کند.

به گزارش نگاه، هم میهن نوشت: روزنامه کیهان برای دستگاه قضایی دستورالعمل تعیین می‌کند که علیه رسانه‌های غیرهمسو با جریان رسانه‌های رسمی اقدام نماید تا این کار را به جای مقابله با اسرائیل فاکتور نماید! جالب اینکه همزمان چون نمی‌توانند قیمت ارز را مهار کنند، به‌جای پرداختن به راهکارهای علمی اقتصادی، راهکارهای امنیتی- قضایی را تجویز می‌کنند.

این روزنامه سپس نوشته است: به جای این توصیه‌های ضدمردمی، از دستگاه قضایی می‌خواهیم که فوری گزارشی از فساد ۳/۷میلیارد دلاری ارائه کند و کلیه افرادی را که در این جنایت اقتصادی دست داشته‌اند، معرفی و دادگاه آنان را به صورت علنی برگزار کند. مسکوت گذاشتن این فساد مالی وحشتناک شایسته نیست و موجب از میان رفتن امید و اعتماد مردم می‌شود.

هم میهن افزوده است: همچنین، توصیه می‌کنیم و می‌خواهیم که اگر رفتارهای مجرمانه در ماجرای انتقال باغ مدرسه آقای صدیقی وجود دارد (که ظاهراً وجود دارد) را هرچه زودتر در قالب کیفری رسیدگی نماید و حقیقت ماجرا را به اطلاع عموم برسانند و معلوم نمایند که چه کسانی در این ماجرا دروغ گفته و مرتکب جرم شده‌اند؟ این درخواست‌ها همگی قانونی و اخلاقی است و مغایر با توصیه‌های غیرقانونی کیهان است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + پنج =