کد خبر : 42188
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۳

بهسازی معابر منطقه دو با ۸۰ تن آسفالت/اتمام احداث طبقه اول پروژه “کافه کتاب”

بهسازی معابر منطقه دو با ۸۰ تن آسفالت/اتمام احداث طبقه اول پروژه “کافه کتاب”
برای آسفالت ریزی دو محله حوزه شهرداری منطقه ۲ از ۸۰ تن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش نگاه، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از معابر توسط اکیپ آسفالت معاونت فنی و عمرانی منطقه آسفالت ریزی دو محله حوزه این شهرداری با استفاده از ۸۰ تن آسفالت، عملیاتی شده است.

وی افزود: این فعالیت در کوی سعدی از محلات ولیعصرجنوبی به انجام رسیده و در تلاشی مشابه در کوی پیام و مقابل مجتمع ابریشم ائل گلی عملیاتی شده است.

به گفته شهردار منطقه ۲ با توجه به شرایط جوی مناسب، آسفالت ریزی در سایر معابر حوزه این منطقه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ عملیات اجرائی طبقه اول پروژه “کافه کتاب” در محوطه پارک زعفرانیه به اتمام رسیده و عملیات اجرائی این پروژه فرهنگی به طبقه دوم رسیده است.

علی‌پور، احداث کافه کتاب را برای توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و برای بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برشمرد و افزود: برای احداث این پروژه فرهنگی در ۲۰۰ مترمربع مساحت ۶۰ میلیاردریال هزینه می شود.

شهردار منطقه ۲، مزایای راه اندازی کافه کتاب را برگزاری جلسات نقد آثار نویسندگان و بررسی کتب مختلف و همچنین رونمایی از کتاب های جدید برشمرد.

شهردار منطقه ۲ همچنین اضافه کرد: به منظور بهسازی عبور و مرور شهری در راستای رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از معابر، مرمت آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه این ناحیه در تداوم “طرح استقبال از بهار” همچنان در حال اجرا است.

وی افزود: به همین منظور توسط نیروهای تلاشگر حوزه خدمات ناحیه ۲، لکه گیری آسفالت مسیر اصلی و محلات منتهی به کوی سهند ائل گلی عملیاتی شده و در تلاشی دیگر چاله زدائی آسفالت کوی پیام و خیابان نفت هم به انجام رسیده است.

زنوزی یادآور شد: بلوار دکترحسابی و چند نقطه از جاده ائل گلی هم مورد مرمت آسفالت قرار گرفته و بهسازی شده است.

وی گفت: به منظور تردد آسان شهروندان و سهولت گذر آنان از کوی شبنم شهرک زعفرانیه، پل عرضی بتنی در ابتدای ورودی این محله بهسازی شد.

موسی علی‌پور زنوزی افزود: کارگران حوزه خدمات پل بتنی کوی شبنم را که در اثر گذر زمان فرسوده و تخریب شده بود مرمت و بهسازی کرده و امنیت تردد شهروندان از این محله را تامین کردند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + یازده =