کد خبر : 16725
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

بعد از ۲۶ سال امیدوارم میزبان خوبی برای مسابقات تکواندو باشیم

بعد از ۲۶ سال امیدوارم میزبان خوبی برای مسابقات تکواندو باشیم

مدیرکل سازمان ورزش وجوانان آذربایجان شرقی گفت: ما میزبان مسابقات مهم قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته تکواندو در رده خانم ها و آقایان هستیم . به لطف خدا با هماهنگی بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان تدارکات و هماهنگی های لازم برای بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام شده است.برای مشاهده

مدیرکل سازمان ورزش وجوانان آذربایجان شرقی گفت: ما میزبان مسابقات مهم قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته تکواندو در رده خانم ها و آقایان هستیم . به لطف خدا با هماهنگی بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان تدارکات و هماهنگی های لازم برای بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام شده است.برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر، ایوب بهتاج افزود : در بحث خوابگاه و اسکان تیم ها با همکاری فرماندهی پایگاه دوم شکاری ورزشکاران در مهمانسرای پایگاه اسکان خواهند یافت و محل اسکان داوران و عوامل اجرائی در مرکزسلامت خواهند بود و مسابقات در سالن زیبا  پور شریفی برگزار خواهد شد .و امیدوارم با حضور پرشور جوانان و خانواده های محترم شاهد مسابقات پرشکوهی باشیم .
وی گفت : بخاطر اینکه تکواندو ورزش پرافتخار استان است و مدال های المپیک و جهانی و ملی و بین المللی توسط قهرمانان این رشته کسب شده است ، امیدوارم برگزاری این مسابقات باعث  تشویق حضور جوانان در این رشته و تداوم قهرمانی و کسب عناوین پرافتخار در رشته تکواندو برای استان باشد .

مدیرکل سازمان ورزش وجوانان افزود : استان ما بعد از ۲۶ سال میزبان این مسابقات شده و امیدوارم میزبان خوبی باشیم و باید انرژی خاصی به تکواندو داده و هر سال تلاش کنیم یک مسابقه ملی و بین المللی در استان برگزار کنیم   و این برتری را در قهرمانان خود حفظ کنیم زیرا هزینه های انجام شده در تکواندو ، سرمایه گذاری برای نسل های آینده در رده های خانم ها و آقایان خواهیم بود .

بهتاج گفت : بهمین جهت در هنگام برگزاری   این مسابقات و با توجه به حضور رئیس فدراسیون تکواندو در شهر تبریز درخواست میزبانی  یک مسابقه بین المللی در تکواندو خواهیم بود و چون مسابقات دهه فجر همزمان با جام باشگاه های آسیا برگزار میشود درخواست میزبانی این مسابقات در دهه فجر در شهر تبریز خواهیم بود .

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =