کد خبر : 20664
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

بسیج امکانات و سالن‌های ورزشی برای کمک به زلزله‌زدگان

بسیج امکانات و سالن‌های ورزشی برای کمک به زلزله‌زدگان

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از بسیج امکانات و سالن‌های ورزشی برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد. به گزارش سهند به نقل از فارس، علی خلیلی امروز در گفت‌وگویی ضمن ابراز همدردی و تأسف و عرض تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله آذربایجان شرقی اظهار کرد: در پی بروز زمین لرزه، مسعود

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از بسیج امکانات و سالن‌های ورزشی برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش سهند به نقل از فارس، علی خلیلی امروز در گفت‌وگویی ضمن ابراز همدردی و تأسف و عرض تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله آذربایجان شرقی اظهار کرد: در پی بروز زمین لرزه، مسعود سلطانی‌فر در دستوری به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان از آن‌ها خواست اماکن ورزشی و سالن‌های سرپوشیده را در اختیار زلزله‌زدگان قرار بدهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای همین دستور استان زنجان با بسیج همه امکانات انسانی و تجهیزات در اختیار هیأت‌ها و سمن‌های جوانان، آمادگی هرگونه اقدام و پشتیبانی‌های لازم در راستای تامین نیازهای فوری و ضروری زلزله‌زدگان را دارد، ابراز امیدواری کرد، اقدامات انجام شده منجر به کاهش آلام آسیب دیدگان شود.

وی افزود: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان همه امکانات و اماکن ورزشی این استان در اختیار مردم زنجان و استان‌های همجوار است و همه سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی استان آماده خدمت‌رسانی همه جانبه هستند.

گفتنی است، در پی بروز زلزله ۵٫۹ ریشتری به مرکزیت آذربایجان شرقی، این زلزله در مناطقی از استان زنجان نیز احساس شد و همین امر موجب مصدومیت هشت نفر شد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =