کد خبر : 13269
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۷:۳۹

بزرگراه خواجه ـ ورزقان با مشارکت اجتماعی شرکت ملی مس تکمیل می‌شود

بزرگراه خواجه ـ ورزقان با مشارکت اجتماعی شرکت ملی مس تکمیل می‌شود

فرماندار ورزقان گفت: قطعات یک و پنج بزرگراه خواجه ـ ورزقان ـ خاروانا ـ نوردوز طبق توافق صورت گرفته با تأمین مالی شرکت ملی مس و مجتمع مس سونگون احداث خواهد شد. به گزارش آوای سهند از تسنیم، حسن یحیوی عصر امروز در بازدید از بزرگراه خواجه – ورزقان-خاروانا-نوردوز اظهار داشت: قطعات یک و پنج بزرگراه خواجه

فرماندار ورزقان گفت: قطعات یک و پنج بزرگراه خواجه ـ ورزقان ـ خاروانا ـ نوردوز طبق توافق صورت گرفته با تأمین مالی شرکت ملی مس و مجتمع مس سونگون احداث خواهد شد.

به گزارش آوای سهند از تسنیم، حسن یحیوی عصر امروز در بازدید از بزرگراه خواجه – ورزقان-خاروانا-نوردوز اظهار داشت: قطعات یک و پنج بزرگراه خواجه – ورزقان-خاروانا-نوردوز طبق توافق صورت گرفته با تأمین مالی شرکت ملی مس و مجتمع مس سونگون احداث خواهد شد که در همین راستا پیمانکار قطعه یک مشخص‌شده و این شرکت به‌زودی تجهیز کارگاه خواهد کرد.

فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه بازگشایی بخش‌هایی از بزرگراه خواجه – ورزقان در قطعات دو، سه و چهار موجب تسهیل تردد و رضایتمندی مردم شده است، اظهار داشت: احداث بزرگراه مذکور در سایه وحدت و هم‌دلی مسئولین شهرستان و تلاش تک‌تک عوامل دخیل در بزرگراه ممکن شده است.

وی با تأکید بر اینکه تلاش برای تکمیل بزرگراه مذکور در حداقل زمان ممکن کاری خداپسندانه است، افزود: شایسته است از پیگیری‌های آقای علیزاده نماینده مردم ورزقان-خاروانا در مجلس و مساعدت‌های شریفی مدیرعامل مس سونگون ورزقان، تلاش‌های سامبرانی قائم‌مقام مس سونگون، مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان، مسئولین شهرستانی و سایر مجریان کمال تشکر را داشته باشم.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: با تکمیل سه قطعه فعال فعلی و قطعه یک از خواجه تا شالی و قطعه پنج از ورزقان تا سه‌راهی آقابابا شاهد اثرات بسیار مثبت احداث این بزرگراه در منطقه خواهیم بود.

سامبرانی قائم‌مقام مجتمع معدنی مس سونگون نیز با تشکر از عوامل دخیل در اجرای بزرگراه خواجه-ورزقان، اظهار داشت: تأمین مالی پروژه مذکور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مس در منطقه است.

وی افزود: منابع شرکت مس محدود است بنابراین تلاش‌ می‌کنیم تا این منابع محدود را بزرگراه و سایر اقداماتی که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در منطقه انجام می‌شود به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که مردم منطقه بتوانند نهایت استفاده را از پروژه‌ای ماندگار چون بزرگراه خواجه – ورزقان داشته باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =