کد خبر : 6799
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۰

بزرگراه اهر – هریس -تبریز تا پایان امسال باید به پایان برسد

بزرگراه اهر – هریس -تبریز تا پایان امسال باید به پایان برسد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:باید دست به دست هم بدهیم، محدودیت منابع مالی برای دولت وجود ندارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به صورت کامل بزرگراه اهر – هریس -تبریز را به بهره‌برداری برسانیم. به گزارش نگاه،  مجید خدابخش روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از بزرگراه اهر – هریس -تبریز همچنین جاده

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:باید دست به دست هم بدهیم، محدودیت منابع مالی برای دولت وجود ندارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به صورت کامل بزرگراه اهر – هریس -تبریز را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش نگاه،  مجید خدابخش روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از بزرگراه اهر – هریس -تبریز همچنین جاده تبریز- هریس – اهر برای ما از چند جهت حائز اهمیت است.

وی گفت: این بزرگراه از یک طرف مهم‌ترین راه دسترسی شهرستان هریس، اهر،ورزقان و کلیبر است، از طرف دیگر از مسیرهای اتصال بین استانی بوده و شهرستان‌های مشکین و مغان را به استان متصل می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی  تصریح کرد: اهمیت این دسترسی‌ها از آنجاست که واحدهای تولیدی بسیاری در ورزقان و اهر وجود دارد، برای نمونه وجود معدن مس و طلا در ورزقان که سرمایه‌گذار در آن عملیات اجرایی داشته است.

خدابخش بیان داشت: از سوی دیگر در این مسیرها تصادفات منجر به فوت وجود داشته و تا امروز میزان احداث به ۹۰ کیلومتر رسیده است.

وی افرود: سال گذشته تا مهرماه  ۲۶ کیلومتر به صورت بزرگراه راه‌اندازی شد و در ۶ ماه نیز ۱۶ کیلومتر راه‌اندازی شده و ۴۸ کیلومتر از این طرح باقی‌مانده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پیمانکار اصلی احداث ۳۵ کیلومتر دیگر را در دست دارد و از این رو تا آخر هفته همراه با آنها بازدیدی خواهیم داشت و قرار بر این شده تا پیمانکار تجهیزات خود را افزایش دهد.

وی گفت: باید دست به دست هم بدهیم، محدودیت منابع مالی برای دولت وجود ندارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به صورت کامل این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 18 =