کد خبر : 12982
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۲۹

برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک با عنوان «شب چله» در تبریز

برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک با عنوان «شب چله» در تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک با عنوان «شب چله» در موزه زنده سفال تبریز خبر داد. به گزارش آناج به نقل از مهر، مرتضی آبدار ظهر  شنبه با بیان این خبر در نشست مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: در آستانه شب

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک با عنوان «شب چله» در موزه زنده سفال تبریز خبر داد.

به گزارش آناج به نقل از مهر، مرتضی آبدار ظهر  شنبه با بیان این خبر در نشست مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: در آستانه شب یلدا، نمایشگاهی از آثار هنرمندان و اعضای انجمن دوستداران سفال آذربایجان شرقی با عنوان “نمایشگاه سفال ویژه شب چلّه” در محل خانه تاریخی علوی، موزه زنده سفال تبریز برگزار می‌شود.

وی تشریح کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از کالای ایرانی و ترویج عموم مردم به خرید و استفاده از صنایع دستی استان به منظور رونق اشتغال، طی روزهای ۱۷ لغایت ۳۰ آذر سال ۹۷ به منظور عرضه و فروش در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند در تاریخ های برگزاری نمایشگاه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با مراجعه به محل موزه زنده سفال تبریز از آثار هنرمندان بازدید کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =