کد خبر : 17084
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

برگزاری نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با هدف تبدیل نظر و دانش به رفاه عمومی و توسعه تبریز

برگزاری نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با هدف تبدیل نظر و دانش به رفاه عمومی و توسعه تبریز

نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با هدف تبدیل نظر و دانش به رفاه عمومی و توسعه تبریز روز ۹ مرداد سال جاری میزبان احاد مردم است. به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در نشست خبری نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با

نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با هدف تبدیل نظر و دانش به رفاه عمومی و توسعه تبریز روز ۹ مرداد سال جاری میزبان احاد مردم است.

به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در نشست خبری نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با بیان اینکه از بدو تشکیل جلسات این همایش تصمیم داشتیم همایشی کاربردی برگزار کنیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند تبریز در حوزه های پیشرو است باید مردم تبریز نیز در گام دوم انقلاب پیشرو باشند، تلاش کنیم، گفت: پس از بیانیه رهبری، برای متولیان شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز سوالی مطرح و دغدغه‌ای ایجاد شد که وظیفه ما در برابر تحقق این بیانیه و به خصوص موضوعاتی که به بحث شهر، مدیریت شهری و وظایف شهری در این بیانیه مطرح است، چیست.

وی افزود: فرصت ها ، چالش ها و کاربردها برای توسعه شهری پایدار و گامی دوم برای انقلاب مطرح است ، محورهای این همایش، شهر پایدار؛ عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری، شهر پایدار؛ معنویت و سبک زندگی اسلامی ایرانی،شهر پایدار؛ فرهنگ و تمدن نوین اسلامی، اقتصاد، علم و پژوهش،حقوق شهروندی، دیپلماسی شهری ،جوان گرایی، خلاقیت و نوآوری، مشارکت اجتماعی، مدریت جهادی و انقلابی گری خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: خروجی این همایش می تواند به عنوان نقشه راهی برای شهرداری های سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

میکائیل جمال پور رئیس کمیته علمی این همایش ملی با بیان اینکه از زمان انتشار فراخوان تا مهلت تعیین شده بیش از ۴۰۰مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: استقبال بی نظیری از شهرهای مختلف کشور در این همایش شد،تلاش داریم مقالاتی که در این همایش ارائه می شود دارای راهکار برای تبدیل تبریز به شهر الگو و پایدار باشد.

وی ادامه داد: تقریبا ۵۰ مقاله از بین ۴۰۰ مقاله انتخاب شد و معیار انتخاب بر اساس ارائه راهکاری جدید و عملی برای داشتن شهری بهتر از این بود.

وی افزود: هدف کلی همایش تبدیل نظر و دانش به رفاه عمومی و توسعه است.

وی گفت: این همایش میزبان احاد مردم است، چراکه مخصوص مردم تبریز است و از همه علاقمندان دعوت می کند تا روز ۹ مرداد سال جاری در این همایش حضور یابند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =