کد خبر : 1580
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

برنامه ریزی برای پذیرایی از ۲ میلیون گردشگر خارجی

برنامه ریزی برای پذیرایی از ۲ میلیون گردشگر خارجی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  گفت: ما برای سال ۲۰۱۸ تبریز برنامه های متنوعی در نظر گرفته ایم و برای جذب ۲ میلیون نفر گردشگر خارجی برنامه ریزی کرده ایم. به گزارش نگاه، محمدصادق پورمهدی از ساخت بیش از ۱۰ هتل جدید ۳ تا ۵ ستاره در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  گفت: ما برای سال ۲۰۱۸ تبریز برنامه های متنوعی در نظر گرفته ایم و برای جذب ۲ میلیون نفر گردشگر خارجی برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش نگاه، محمدصادق پورمهدی از ساخت بیش از ۱۰ هتل جدید ۳ تا ۵ ستاره در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها شاهد بهبود زیرساخت های صنعت گردشگری خواهیم بود و من از گروه هتل های لاله می خواهم فعالیت و سرمایه گذاری خود را در آذربایجان شرقی بیشتر کنند.

وی به ایجاد موزه های مختلف در استان اشاره کرد و گفت: حالا می توان تبریز را به عنوان شهر موزه ها نیز مطرح کرد، چرا که ما موزه های تخصصی متعددی در تبریز داریم که محیای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی شده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به زیبایی های منحصربفرد و شگفت انگیز روستای کندوان اشاره کرد و گفت: کندوان به تنهایی می تواند بخش بزرگی از بار صنعت توریسم آذربایجان را به دوش بکشد.

مهندس پورمهدی به صنایع دستی منطقه اسکو نیز اشاره کرد و گفت: تولید روسری باتیک و دیگر صنایع دستی در منطقه اسکو که از صفر تا ۱۰۰ در این منطقه تولید و صادر می شود از جمله پتانسیل های بسیار خوب برای اشتغال زایی و توسعه این منطقه است.

وی به زیبایی های زیست بوم منطقه اسکو و دامنه های سهند اشاره کرد و گفت: همه روستاهای اسکو زیبایی های خاص خود را دارند و محصولات کشاورزی، دامی و… آن هم می توانند مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی باشند.

مهندس پورمهدی در پایان از مردم کشورمان دعوت کرد حتی در فصل زمستان به آذربایجانشرقی سفر کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =