کد خبر : 24073
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران نداریم

برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر تغییر فرمانداران، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداریم و اخباری که در این باره در فضای مجازی منتشر می‌شود، واقعیت ندارد. به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، علیار راستگو روز دوشنبه در حاشیه نشست اعضای خانه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر تغییر فرمانداران، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداریم و اخباری که در این باره در فضای مجازی منتشر می‌شود، واقعیت ندارد.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، علیار راستگو روز دوشنبه در حاشیه نشست اعضای خانه احزاب آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: در سایه همراهی و تعامل احزاب و تشکل‌های سیاسی، این دوره از انتخابات در کمال آرامش و سلامت برگزار شد و کمترین مشکلی در برگزاری انتخابات گزارش نشد.
وی درخصوص اقدامات ستاد مقابله با کرونا نیز گفت: شاخص‌های استان در این زمینه نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد که این امر مرهون تلاش‌های اعضای ستاد مقابله با کرونا، زحمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت و همراهی و مشارکت مردم است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + دو =