کد خبر : 8442
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۲

برداشت بی‌رویه نمک دریاچه ارومیه منجر به افزایش گرد و غبار در منطقه شده است/ می‌توان آب رودخانه پیرانشهر را به ارومیه انتقال داد

برداشت بی‌رویه نمک دریاچه ارومیه منجر به افزایش گرد و غبار در منطقه شده است/ می‌توان آب رودخانه پیرانشهر را به ارومیه انتقال داد

نماینده مردم ارومیه درمجلس با بیان اینکه کسانی برای دریاچه ارومیه تصمیم گیری می‌کنند که حتی دریاچه ارومیه را مشاهده نکردند،گفت:بهبود حال دریاچه ارومیه نیازمند مدیریت واحد است. به گزارش آوای سهند، نادر قاضی‌‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت دریاچه ارومیه با بیان اینکه عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه رضایت

نماینده مردم ارومیه درمجلس با بیان اینکه کسانی برای دریاچه ارومیه تصمیم گیری می‌کنند که حتی دریاچه ارومیه را مشاهده نکردند،گفت:بهبود حال دریاچه ارومیه نیازمند مدیریت واحد است.

به گزارش آوای سهند، نادر قاضی‌‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت دریاچه ارومیه با بیان اینکه عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه رضایت بخش نیست، اظهار داشت: دریاچه ارومیه برای ما آب نداشت اما برای برخی‌ها نان داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتفاع دریاچه ارومیه براثر بارندگی امسال ۲ سانتی متر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و امیدواریم بارش‌های پاییزه سبب افزایش ارتفاع منابع آبی در دریاچه ارومیه شود.

وی برداشت بی‌‌رویه نمک از دریاچه ارومیه را یکی از عواملی دانست که منجر به افزایش گرد و غبار در منطقه ‌می‌شود و افزود: ما در آتش دریاچه ارومیه در حال سوختن هستیم.

این نماینده مجلس دهم انتقال آب از رودخانه پیرانشهر، سد کانی سیب و استفاده از آب پشت دریاچه ارومیه را جزو برنامه‌هایی خواند که در صورت اولویت‌دهی ستاد احیاء به آن‌ها می‌تواند وضعیت دریاچه ارومیه را بهبود بخشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کسانی برای دریاچه ارومیه تصمیم گیری می‌کنند که حتی دریاچه ارومیه را مشاهده نکردند، یاد آورشد: بهبود حال دریاچه ارومیه نیازمند مدیریت واحد است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =