کد خبر : 22966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

برخورد با رانندگان ساختار شکن

برخورد با رانندگان ساختار شکن

برخورد با رانندگان ساختار شکن

 در پی پخش گزارشی از رفتار غیر منطقی یڪی از رانندگان با خبرنگار صدا و سیما در پلیس راه تبریز- آذرشهر ساعت حدود ۱۱/۳۰ شب بود ڪه زنگ تلفن به صدا درآمد .

به گزارش نگاه به نقل از رسانه های محلی؛ تماس گیرنده  دڪتر علیلو دادستان  مرڪز  آذربایجان شرقی بود ڪه در این تماس تلفنی از رفتار اهانت آمیز یڪی از رانندگان در گزارش گزارشگر صدا و سیما  روشن ضمیر خبرنگار اسڪو ڪه به جای جواب منطقی رفتار اهانت آمیز داشت ابراز ناخرسندی ڪرد و گفت: با این گونه رفتارها برخورد قانونی خواهد شد.
این رفتار و پیگیری دادستان تبریزباعث ایجاد امیدو دلگرمی خبرنگاران خواهد شد امیدواریم سرپرست پلیس راه استان نیز با جدیت و عمل به دستور آقای علیلو اجازه ندهد این گونه رفتار ها تڪرار شود.
در یڪ ماه گذشته ڪه موضوع شیوع ویروس ڪرونا مطرح شده بسیاری از خبرنگاران در ڪنار مدافعان سلامت قرار گرفته و به انعڪاس ایثار جامعه پزشڪی پرداخته اند امیدوارم هموطنان فهیم برای جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری موارد بهداشتی را رعایت ڪنند و با ماندن در خانه زنجیره انتشار این ویروس منحوس را قطع ڪنند.
چند روز پیش هم یڪی از رانندگان در عوارضی بستان آباد -تبریز با دیگر همڪار خبرنگارمان خانم قربانی رفتاری نامناسب داشت ڪه عامه مردم این رفتار ناشایست ان راننده را مذموم دانسته اند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − شش =