کد خبر : 23002
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

برای پیشگیری از موج جدید شیوع کرونا سفرهای جدید ممنوع است

برای پیشگیری از موج جدید شیوع کرونا سفرهای جدید ممنوع است

ربیعی

سخنگوی دولت با تاکید بر این که مشارکت همه هموطنان، سبب کاهش طول دوره بیماری کرونا و هزینه‌های انسانی می شود، نوشت: برای پیشگیری از موج جدید شیوع کرونا، سفرهای جدید ممنوع است و تمام پارک ها، بوستان‌ها و محل‌های تراکم جمعیت تعطیل می‌شوند.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» ظهر امروز در رشته توییتی مهمترین مصوبات دومین جلسه هیات وزیران در سال ۹۹ را تشریح کرد و نوشت: امروز رییس‌جمهور در جلسه دولت، ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان کرونا، به‌ویژه خانواده کادر بهداشت و درمان، بر اساس گزارش وزیر بهداشت از  شیوع بیماری و با توجه به کنترل موج اول و برای پیشگیری از موج جدید شیوع، ابلاغ کرد سفرهای جدید ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که « ‏از مسافران تقاضا می‌شود سفر خود را مدیریت نموده و زودتر به شهرهای خود برگردند» افزود: ‏همچنین با دستور رییس جمهوری در جلسه امروز دولت علاوه بر تعطیلی ادارات که روال آن اعلام شده است، فعالیت‌ها در حوزه کسب و کار مگر در موارد حساس و روزمره مردم تا پانزدهم فروردین محدود می‌شود.

ربیعی خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی در تامین مایحتاج روزانه مردم نیست و تمامی فروشگاه‌های تامین مایحتاج عمومی ۲۴ ساعته باز خواهند بود.

وی اضافه کرد: افرادی که براساس طرح غربال‌گری ابتلای آنها به کرونا مشخص شده است، موظف به تبعیت از دستورات وزارت بهداشت بوده و در صورت عدم رعایت و حرکت آزادانه مورد پیگیرد قرار خواهند گرفت.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با بیان این که «تمام پارک ها، بوستان ها و محل‌های تراکم جمعیت تعطیل خواهد شد» تصریح کرد: ‏ باید در کنار هم، با اعتماد به نظام سلامت و تصمیمات دولت از این مرحله سخت عبور کنیم؛ این سیاست ها باید به یک قرارداد اجتماعی بین همه ما تبدیل شود.

مشارکت همه هموطنان، سبب کاهش طول دوره بیماری و هزینه‌های انسانی خواهد بود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 10 =