کد خبر : 6794
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۳

برای جذب سرمایه‌گذار باید تنش‌های سیاسی به حداقل برسد/ اصحاب رسانه با نقد به تکامل مسئولان کمک کنند/ پیگیر پروژه‌های احیاء دریاچه ارومیه هستیم اما دعا کنید باران هم ببارد

برای جذب سرمایه‌گذار باید تنش‌های سیاسی به حداقل برسد/ اصحاب رسانه با نقد به تکامل مسئولان کمک کنند/ پیگیر پروژه‌های احیاء دریاچه ارومیه هستیم اما دعا کنید باران هم ببارد

مجید خدابخش ابراز امیدواری کرد در سال جاری پروژه‌های تحول‌آفرین استان به سرانجام برسند و فضا برای ارتقاء جایگاه آذربایجان در عرصه‌های مختلف فراهم گردد. مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین برنامه‌هایش برای سال جاری چیست، خاطرنشان ساخت: ما چند پروژه مهم داریم که اگر آن‌ها به

مجید خدابخش ابراز امیدواری کرد در سال جاری پروژه‌های تحول‌آفرین استان به سرانجام برسند و فضا برای ارتقاء جایگاه آذربایجان در عرصه‌های مختلف فراهم گردد.

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین برنامه‌هایش برای سال جاری چیست، خاطرنشان ساخت: ما چند پروژه مهم داریم که اگر آن‌ها به سرانجام برسند شاهد تحولات مهم و موثر در آذربایجان‌شرقی خواهیم بود.

وی توضیح داد: یکی از این پروژه‌ها راه آهن میانه به تبریز است و از منظر نقل و انتقال، توسعه‌ی متروی تبریز برایمان اهمیت دارد؛ از سویی دیگر پیگیر اعتبارات پروژه‌های احیاء دریاچه ارومیه هستیم و امیدواریم در کنار اعمال انسانی، خداوند نیز رحمتش را نازل کند و برای ما باران بباراند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ما به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مسایل اقتصادی و حمایت از تولید داخلی از دو جهت نگاه می‌کنیم، تصریح کرد: یکی از جهت شرعی است و دیگری هم وظیفه قانونی و اداری ماست؛ هر دو جهت هم ارزشی است و ما اگر بتوانیم سرمایه‌گذران خود آذربایجان‌شرقی را در راستای تولید کالای ایرانی و اشتغال بسیج کنیم، تحقق شعار سال شدنی است.

وی متذکر شد: هر چقدر تنش‌های سیاسی در استان کم‌رنگ‌تر گردد فضا برای رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی پررنگ‌تر می‌شود، به‌همین جهت نیز از زمان‌شناسی و بصیرت مردم آذربایجان‌شرقی به‌ویژه در وقایع دی ماه که وضعیت سفیدی را رقم زدند، تشکر می‌کنم.

عالی‌ترین مقام دولتی در آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه مردم تبریز در زمان دعوت سودجویان به شرکت در اغتشاشات با عدم همراهی آنان سر ما را بالا نگه داشتند، تصریح کرد: همچنان هنگام تشکیل جلسه با مقامات بنده به این موضوع اشاره و می‌گویم “شما شعار آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی” را در عمل دیدید و ما باید به چنین ملتی خدمت مضاعف کنیم.

وی خواستار همراهی اصحاب رسانه در بازتاب مشکلات و کمک به مسئولان استان در حل آن‌ها شد و بیان داشت: قطعا نقد به تکامل کمک خواهد کرد و هیچ شک و شبهه‌ای در این نیست؛ باید دست در دست هم دهیم و به این ملت و نظام کمک کنیم.

خدابخش در پایان صحبت‌های خود گفت: باید شأن و جایگاه آذربایجان‌شرقی را به جایی بیاوریم که قبلا در آن قرار داشت، تبریز در برخی عرصه‌ها اگر اول هم نمی‌شد، دوم بود؛ در بعضی بخش‌ها پایین آمدیم و این‌ها هم با تلاش حل می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =