کد خبر : 16496
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

بدهی هزار میلیاردی سایپا به شرکت های بیمه / خدمات جدید بیمه تعاون به بیمه گزاران

بدهی هزار میلیاردی سایپا به شرکت های بیمه / خدمات جدید بیمه تعاون به بیمه گزاران

مدیرعامل بیمه تعاون گفت: متاسفانه شرکت خودرو سازی سایپا به شرکت های بیمه بدهی کلانی دارد و رقمی معادل هزار میلیارد تومان ازحق بیمه خودرو ها را به شرکت های بیمه پرداخت نکرده است.     به گزارش نصر، “یونس مظلومی” در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در مجتمع پتروشیمی تبریز با بیان

مدیرعامل بیمه تعاون گفت: متاسفانه شرکت خودرو سازی سایپا به شرکت های بیمه بدهی کلانی دارد و رقمی معادل هزار میلیارد تومان ازحق بیمه خودرو ها را به شرکت های بیمه پرداخت نکرده است.

 

 

به گزارش نصر، “یونس مظلومی” در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در مجتمع پتروشیمی تبریز با بیان اینکه این شرکت تحت نظازت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت دارد، گفت: بیمه تعاون ۷۰۰ سهام دار دارد که عمدتا شرکت های تعاونی و بانک توسعه تعاون هستند و در حال حاضر سهم دو درصدی بازار بیمه در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: استراتژی رقابتی بیمه تعاون در مقابل سایر بیمه ها، بر اساس جلب رضایت مشتری است که با برنامه ریزی و استراتژی های ویژه خود، به دنبال بالا بردن سطح رضایتمندی تمام ذینفعان از جمله سهام داران، بیمه گزاران، زیان دیدگان ، شبکه فروش و کارکنان شرکت های بیمه است.

وی با بیان اینکه اکثر شرکت های بیمه فروش خدمات خود را در حوزه خاصی متمرکز کرده اند، اذعان داشت: استراتژی گسترش شبکه فروش بیمه تعاون بر اساس تنوع ارائه خدمات است و در همه رشته های بیمه ای از جمله بیمه سلامت ، مهندسی، آتش سوزی و… برای ایجاد اطمینان و رضایت خاطر جامعه تلاش کند.

مدیرعامل بیمه تعاون به فرصت های خاص این بیمه برای شرکت های تعاونی اشاره کرد و افزود: این شرکت بیمه اخیرا قراردادی با اتاق تعاون ایران امضا کرده است که مطابق آن یک سری تخفیفات، مزایا و شرایط خاص پرداخت برای شرکت های تعاونی در نظر گرفته شد و به اداره کل تعاون های استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت های بیمه بازرگانی، ضعف هایی که در بیمه های اجتماعی و صندوق ها دارند را ندارد، اظهار داشت: به واسطه نظارت سخت گیرانه بیمه مرکزی جهوری اسلامی بیمه های بازرگانی درگیر مشکلات مالی نیستند اما صندوق ها شرایط اقتصادی خوبی ندارند از این رو بی تردید شرکت های بیمه دچار مشکل صندوق های بیمه ای نمی شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمه تعاون ۴۵ نمایندگی در آذربایجان شرقی دارد که سیاست اعطای این نمایندگی ها بر اساس رفع نیاز استان و اعطای بهترین و سریعترین خدمات بوده است، همچنین چشم انداز بیمه تعاون برای گسترش نفوذ بیمه ای و شبکه فروش،  افزایش سه برابری نمایندگ ظرف سه سال است .

وی با تاکید بر اینکه شفاف سازی عملکرد و افزایش اعتماد مشتری از وظایف بدیهی شرکت های بیمه ای است، بیان کرد: تمام کسانی که از ما خسارت می گیرند و یا خدمات بیمه ای به آنها ارائه می دهیم ، پیگیری می کنیم و رضایت مشتری را می سنجیم و با سنجش رضایت مشتریان و زیان دیدگان  و تجزیه و تحلیل آن تصمیماتی جهت افزایش رضایت اتخاذ می کنیم.

مظلومی به بدهی برخی ارگان ها  به شرکت های بیمه ای اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرکت خودرو سازی سایپا طی سال های گذشته به شرکت های بیمه بدهی کلانی دارد و رقمی معادل هزار میلیارد تومان از حق بیمه خودرو شرکت های بیمه را پرداخت نکرده است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: برای گسترش نفوذ بیمه ای در استان شبکه فروش خود را افزایش داده ایم و همچنین طرح های ویژه ای را از قبیل ارائه خدمات افت قیمت خودرو های زیان دیده که علاوه بر هزینه خسارت، افت قیمتی بر اثر تصادف به خوردرو زیان دیده کاهش پیدا می کند پرداخت می شود و ارائه بیمه درمان خانواده که چند ماهی است فروش آزمایشی آن شروع شده است و مانند بیمه های گروهی است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =