کد خبر : 8481
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۴۱

بحران کمبود آب در برخی روستاهای هشترود نگران کننده است

بحران کمبود آب در برخی روستاهای هشترود نگران کننده است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان اینکه بحران کمبود آب در برخی روستاهای هشترود نگران کننده است، گفت: مسوولان نباید مسوولیت خود را به مردم پز دهند.   به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، سیدحمزه امینی صبح امروز در جلسه اضطراری بحران شهرستان هشترود خواستار آبرسانی بهداشتی به روستاهای فاقد

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان اینکه بحران کمبود آب در برخی روستاهای هشترود نگران کننده است، گفت: مسوولان نباید مسوولیت خود را به مردم پز دهند.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، سیدحمزه امینی صبح امروز در جلسه اضطراری بحران شهرستان هشترود خواستار آبرسانی بهداشتی به روستاهای فاقد لوله‌کشی را شد و اظهار داشت: بحران کمبود آب در برخی روستاهای هشترود نگران کننده است.

وی گفت: مسوولان نباید مسوولیت خود را به مردم پز دهند و الا دود پزدادنشان به چشم خودشان خواهد رفت.

امینی با بیان اینکه در حل و فصل مشکلات مردم باید تلاش شود، افزود: باید دست در دست هم برای نبرد با جنگ عظیم تاریخی اقتصاد که دشمنان برنامه‌ریزی سنگینی روی آن کرده‌اند، رفت.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به فکر معیشت و رفاه مردم نباشیم وضع مملکت آشفته خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: اکثر مغازه‌داران هشترودی از اخذ مالیات اضافی ناراضی هستند زیرا کسب و کار آنچنانی ندارند و اینکه با زور نمی‌توان از مردم مالیات گرفت.

مردم کشور ما به شدت مصرف‌گرا هستند

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: برای مدیریت پیک مصرف به کشاورزان گفته شده در صورت استفاده از پمپ آب خود در خارج در اوج پیک مصرف هزینه برق آنها به‌صورت رایگان حساب می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین میزان مصرف برق نیازمند همکاری مردم است، افزود: مردم کشور ما به شدت مصرف‌گرا هستند و این نشان از آن است که ما فرهنگ استفاده از انرژی را نداریم.

وی گفت: مصرف نرمال و استاندارد نیازمند فرهنگ‌سازی و احساس مسوولیت مردم هست.

امینیان متذکر شد: اگر پیک مصرف رعایت نشود اداره برق شهرستان برای تنظیم آن مجبور به قطع برق خواهد بود که این اختلالات زیادی در تمام امور شهرستان به وجود می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه منظور ما کم مصرف کردن نیست افزود: مخاطب ما کسانی هستند که در مصرف برق اسراف می‌کنند که نیاز هست با مشارکت در امر مصرف استاندارد ما را در تامین برق مورد نیاز مردم همراهی کنند.

قطعی روزانه دو ساعت برق برای مدیریت مصرف

محمد علی معتمدی رئیس اداره برق هشترود در ادامه این جلسه گفت: هشترود رتبه اول کمترین میزان قطعی برق در سال گذشته در استان است.

وی با بیان اینکه قطعی‌های اخیر برق مربوط به کل کشور است، افزود: برای تنطیم پیک مصرف از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب ۲ ساعت قطعی برق خواهیم داشت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هشت =