کد خبر : 21976
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

بجای سرکوب نخبگان، از آنها حمایت کنیم/ اهمیت تشکیل فراکسیون ویژه نخبگان در شورا

بجای سرکوب نخبگان، از آنها حمایت کنیم/ اهمیت تشکیل فراکسیون ویژه نخبگان در شورا

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نطق میان دستور خود، گفت: نخبگانی داریم که اگر با آنها مشارکت کنیم، می توانیم شاهد ایجاد تحول در شهرداری باشیم و این امر زمانی محقق می شود که در شورا فراکسیونی برای این نخبگان ایجاد شود. به گزارش سهند، غلامحسین مسعودی ریحان در نطق میان دستور جلسه شورای

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نطق میان دستور خود، گفت: نخبگانی داریم که اگر با آنها مشارکت کنیم، می توانیم شاهد ایجاد تحول در شهرداری باشیم و این امر زمانی محقق می شود که در شورا فراکسیونی برای این نخبگان ایجاد شود.

به گزارش سهند، غلامحسین مسعودی ریحان در نطق میان دستور جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه سازمان‌ها و شرکت‌ها اساسنامه صحیحی ندارند ازن رو همیشه تق و لق هستند، گفت: فقدان مدیریت‌ در سازمان ها را شهرداری به دوش می کشد.

وی افزود: در شهرداری نه نیرویی تربیت شده و نه به فکر تربیت نیرو هستیم از طرفی متاسفانه مراجعان شهرداری با بروکراسی پیچیده اداری روبرو هستند.

این عضو شورا اضافه کرد: مدیران سازمانی از عدم نداشتن اختیارات گلایه مند هستند و متاسفانه تنها افتخارشان این است که در این سمت قرار دارند نه اینکه در مدت ندیریت خود چه کارهایی کرده اند.

وی اظهار داشت: هیچ کاری نکرده ایم که بتوانیم از آنها مثال بزنیم و با افتخار صحبت کنیم،گزارش هیچ کدام از پروژه ها کامل نیست،فقط در انتظار معجزه هستیم که یکباره همه مسائل حل شود.

مسعودی ریحان در ادامه به لزوم حمایت و استفاده ار ظرفیت نخبگان این مرز و بوم اشاره کرد و بیان کرد: نخبگانی داریم که اگر با آنها مشارکت کنیم، می توانیم شاهد ایجاد تحول در شهرداری باشیم و این امر زمانی محقق می شود که در شورا فراکسیونی برای این نخبگان ایجاد شود.

وی به لزوم ایجاد این فراکسیون تاکید کرد و افزود: فرار مغزها بهتر از سرکوب کردن مغز هاست، نخبه ای که از اینجا می رود برای خود و جامعه ای که در آن حاضر می شود مفید است، اما نخبه ای که اینجاست و هیچ حمایتی از آن نمی کنند دچار سرکوب می شود و در مرور زمان استعداد خود را از دست می دهد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =