کد خبر : 19500
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

باید شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری/ لزوم رفع نقص ها و رسیدگی به درخواست شهروندان

باید شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری/ لزوم رفع نقص ها و رسیدگی به درخواست شهروندان

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: اقدامات ما برای بهبود وضعیت شهر است چرا که ما باید شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری . به گزارش سهند، شهرام دبیری در صح️ن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن قدردانی از تلاش های دکتر شکور اکبرنژاد ، گفت: وی در زمان ریاست در تثبیت شرایط شهرداری اقدامات

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: اقدامات ما برای بهبود وضعیت شهر است چرا که ما باید شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری .

به گزارش سهند، شهرام دبیری در صح️ن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن قدردانی از تلاش های دکتر شکور اکبرنژاد ، گفت: وی در زمان ریاست در تثبیت شرایط شهرداری اقدامات ارزنده ای انجام دادند، ایشان همیشه الگویی برای من است یک ارزشی والا محسوب می شود.

وی با اشاره به روز جهانی ناشنوانایان و لزوم بهبود رفاه شهری برای این عزیزان ، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام، را گرامی می داریم و قدردان لطف و رشادت این عزیزان هستیم.

وی افزود: امروز روز آتش نشانی است و جا دارد از رشادت های این بزگواران قدردانی کرد و امروز روز شمس و فردا روز جهانی مولوی است که علاوه برگرامیداشت روز شاعران گرانقدر این مرز و بوم می توانیم با استناد به حضور این عزیزان جاذبه های گردشگری بسیاری را ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در نطق میان دستور خود با بیان اینکه در آغاز شورای پنجم بر اجرای تمامی وظایفمان قسم یاد کردیم و مقرر شد تا در توسعه و آبادانی شهر کوشا باشیم، گفت: اقدامات ما برای بهبود وضعیت شهر است چرا که ما باید شورای شهر باشیم نه شورای شهرداری .

وی با تاکید بر لزوم ایجاد روابط مستحکم با نمایندگان مجلس ، اذعان داشت: این ارتباط برای افزایش میزان درآمد شهرداری تبریز لازم است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف مان در نظر گرفتن چشم انداز هایی است که موجب توسعه شهر شود ، اظهار داشت: رفع نواقص موجود و رسیدگی به در خواست شهروندان همچون آسفالت، مقبره الشعرا، خط کشی خیابان ها، پارک بزرگ، خرید اتوبوس و مینی بوس، تکمیل خط یک مترو و … از دیگر اهداف این شورا است .

وی ادامه داد: همچنین انتظار افزایش میزان فعالیت کمیسیون های شورای اسلامی شهر تبریز را داریم.

دبیری اضافه کرد: از شهردار تبریز درخواست داریم که نواقصات شهری را رفع کرده و رسیدگی بیشتری به درخواستهای شهروندان داشته باشند که برای این امر نیازمند داشتن مدیران فعال و با انگیزه هستیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 15 =