کد خبر : 18396
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

بانک‌ها اجازه انتقال سپرده‌های مردم آذربایجان‌شرقی به خارج از استان را ندهند

بانک‌ها اجازه انتقال سپرده‌های مردم آذربایجان‌شرقی به خارج از استان را ندهند

استاندار آذربایجان شرقی از مدیران بانک‌های استان خواست موضوع افزایش اختیارات بانک‌ها را پیگیری کنند و گفت: بانک‌های ما، امانتدار مردم هستند و باید برای گردش سپرده‌های مردم در استان، تلاش کرده و اجازه انتقال این سرمایه‌ها به خارج از استان را ندهند. به گزارش سهند بنقل از فارس، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه شورای

استاندار آذربایجان شرقی از مدیران بانک‌های استان خواست موضوع افزایش اختیارات بانک‌ها را پیگیری کنند و گفت: بانک‌های ما، امانتدار مردم هستند و باید برای گردش سپرده‌های مردم در استان، تلاش کرده و اجازه انتقال این سرمایه‌ها به خارج از استان را ندهند.

بانک‌ها اجازه انتقال سپرده‌های مردم آذربایجان‌شرقی به خارج از استان را ندهند

به گزارش سهند بنقل از فارس، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، با تبریک روز بانکداری اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه بانک‌های استان عملکرد قابل قبولی دارند و ما از فعالیت آنها رضایت داریم؛ البته متناسب با شاخص‌های استان انتظار داریم روزبه‌ روز شاهد بهبود عملکرد نظام بانکی نیز باشیم.

وی، سیاست‌های پولی و مالی را مهم‌ترین ابزار برای بهبود شرایط اقتصادی دانست و ادامه داد: فعالیت بانک‌ها در راستای تحقق این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید بیش از پیش از ظرفیت بانک‌ها و موسسات مالی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، بهره‌برداری کرد.

پورمحمدی با اشاره به سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران و تشدید تحریم‌ها در بخش‌های مختلف، یادآور شد: در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار گرفته‌ایم و باید با تبیین این موضوع به اقشار جامعه، برای حرکت به سمت توسعه و اقتدار هر چه بیشتر متحد شویم.

در این راستا استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی از افزایش تحریم بر ایران، افزایش نافرمانی‌های مدنی و در نهایت ساقط کردن نظام است، بیان کرد: دشمنان ما فریبکارانه اعلام می‌کنند که مشکلی با رژیم حاکم بر ایران ندارند در حالی که عملکرد آنها نشان می‌دهد که ادعایشان کذب محض است.

پورمحمدی ادامه داد: دشمنان ما باید بدانند که تحریم جمهوری اسلامی، اتحاد، همدلی و عزم ما را برای مقاومت و درهم‌شکستن نقشه‌های شوم آنها افزایش می‌دهد و در سایه همین اتحاد، همدلی و تحت رهنمودهای رهبری نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کارآفرینان، تولیدکنندگان و بانک‌ها اصلی‌ترین عوامل موثر در این میدان هستند و به عنوان افسران جنگ اقتصادی، نقش بسیار خطیری را عهده‌دار هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی از مدیران بانک‌های استان خواست که موضوع افزایش اختیارات بانک‌ها را پیگیری کنند و گفت: بانک‌های ما امانتدار مردم هستند و باید برای گردش سپرده‌های مردم در استان، تلاش کرده و اجازه انتقال این سرمایه‌ها به خارج از استان را ندهند.

وی، بر عزم جدی مدیریت ارشد استان برای حمایت از تولید، صنعت و رفع مشکلات این قشر تأکید و عنوان کرد: خوشبختانه هیچ کمبودی از نظر منابع مالی بانک‌ها در استان نداریم و آماده حمایت از متقاضیان کاربلد حوزه تولید، صنعت و فعالان این بخش هستیم.

پورمحمدی در همین راستا تصریح کرد: تسهیلات را به افرادی ارائه می‌کنیم که عاشق خدمت به مردم هستند و تسهیلات دریافت شده را به بانک‌ها برمی‌گردانند؛ اما کسانی به فکر سوءاستفاده از منابع مالی بانک‌ها و عدم بازپرداخت آن هستند با در بسته مواجه خواهند شد.

وی همچنین خواستار توجه جدی بخش خصوصی به نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات در راستای افزایش کیفیت تولیدات و تلاش برای افزایش صادرات و حضور درخشان در بازارهای بین‌المللی شد.

عادل غلامی، سرپرست امور شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد نظام بانکی استان ارائه کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =