کد خبر : 11845
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۷

بانک‌های خصوصی در توسعه آذربایجان شرقی نقش آفرینی کنند

بانک‌های خصوصی در توسعه آذربایجان شرقی نقش آفرینی کنند

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با لزوم تأکید بر نقش‌آفرینی بانک‌های خصوصی در توسعه استان گفت: همه مدیران استان در قبال مسائل و مشکلات مسئول هستند ازاین ‌رو مدیران بانک‌های خصوصی نیز باید در حد توان در خدمت توسعه استان باشند. به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، علی جهانگیری

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با لزوم تأکید بر نقش‌آفرینی بانک‌های خصوصی در توسعه استان گفت: همه مدیران استان در قبال مسائل و مشکلات مسئول هستند ازاین ‌رو مدیران بانک‌های خصوصی نیز باید در حد توان در خدمت توسعه استان باشند.

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، علی جهانگیری روز شنبه در نشست تخصصی با مدیران بانک‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: بخشی از منابع استان در بانک‌های خصوصی جمع‌آوری می‌شود و این منابع باید برای توسعه استان هزینه شود.
وی، با تأکید بر لزوم شفافیت در ارائه آمار و ارقام فعالیت بانک‌های خصوصی در استان گفت: شفافیت در اطلاعات مالی بانک‌ها در تدوین برنامه‌های آتی حائز اهمیت است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از منابع بانک‌های خصوصی در استان هزینه می‌شود اما این میزان کافی نیست و ما انتظار داریم در سه ماه آینده، بانک‌های خصوصی هزینه کرد منابع خود در استان را به بالای ۷۰ درصد برسانند.
وی حمایت از تولید در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را وظیفه‌ی تمامی مدیران اقتصادی دانست و گفت: امروز صنعت گران و تولیدکنندگان بیش از هر چیزی نیازمند تأمین سرمایه‌ی در گردش هستند و ما برای کمک به حفظ اشتغال موجود باید دست‌به‌دست هم دهیم تا تولیدکننده را همراهی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، از بانک‌های خصوصی خواست تا این بار به‌جای سراغ گرفتن از تولیدکنندگان خوش‌حساب به سراغ واحدهای مشکل‌دار بروند.
وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان استان آن‌گونه که باید مسلط به مسائل مالی و بانکی نیستند؛ ازاین‌رو انتظار داریم بانک‌ها به‌عنوان مشاوران مالی و بانکی به سراغ این واحدها رفته و آن‌ها را در شرایط سخت اقتصادی کمک کنند.
جهانگیری، خواستار تسهیل ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان شد و گفت: رعایت حقوق قانونی مشتری وظیفه‌ای تعریف‌شده برای تمامی بانک‌ها است و در کنار این موضوع بانک‌ها در ارائه تسهیلات رونق تولید و حتی تسهیلات ارائه وام ازدواج باید مردم را همراهی کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − ده =