کد خبر : 15005
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۳۰

بازی خوب و پرگلی شاهد بودیم/ وضعیت تیم‌های آسیایی بهتر شده است

بازی خوب و پرگلی شاهد بودیم/ وضعیت تیم‌های آسیایی بهتر شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران با بیان اینکه دیدار تیمش با هنگ کنگ خوب و پرگل بود، گفت: تماشاگران خوبی به سالن آمده بودند و بازی هم پرگل شد.     به گزارش آوای سهند، حمید شاندیزی شامگاه جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر هنگ کنگ در بازی چهارم رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال

سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران با بیان اینکه دیدار تیمش با هنگ کنگ خوب و پرگل بود، گفت: تماشاگران خوبی به سالن آمده بودند و بازی هم پرگل شد.

 

 

به گزارش آوای سهند، حمید شاندیزی شامگاه جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر هنگ کنگ در بازی چهارم رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار می‌شود، در نشست خبری به خبرنگاران گفت: بازی اول به هرحال شرایط خاص خود را دارد و امروز خیلی هم خوب نبودیم و در برخی دقایق بی نظم کار کردیم.

وی سپس گفت: وضعیت تیم‌های آسیایی بهتر شده است. آنها خوب بازی می‌کنند و سطح تیم‌ها تقریباً به هم نزدیک شده است.

وی سپس ادامه داد: ما در این بازی فقط دقایقی بی‌نظم بودیم که این موضوع نیز خیلی طبیعی است. به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می گویم. باید در بازی های آینده تلاش کنیم و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کنیم. هدف ما در این دوره از مسابقات کسب قهرمانی است.

شاندیزی اظهار داشت: می‌دانیم بازی‌های بعدی این شرایط را نداریم، هنگ کنگ که قبلاً فوتسال چندان بلد نبود امروز خیلی راحت بازی کرد، این موضوع نشان می دهد که تیم‌های حاضر نیز با انگیزه‌های زیادی پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند.

وی سپس در خصوص تیم حریف نیز گفت: هنگ‌کنگ هم پیشرفت خوبی داشته و بازیکنان این تیم امروز به راحتی بازی کردند. به همین دلیل به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال قهرمانی هستیم، افزود: البته می دانم که بقیه تیم‌ها نیز همین هدف را دنبال می‌کنند، برای کسب مجدد عنوان قهرمانی کار سختی داریم ولی با تمام توان تلاش می کنیم تا در تبریز جام را بالا ببریم.

دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا از ظهر امروز جمعه آغاز شد و تا اول تیر ۱۳۹۸ به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می‌شود.

تیم ملی امید فوتسال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا مقابل هنگ کنگ به برتری پرگل رسید.

در پایان این دیدار شاگردان حمید شاندیزی به برتری هفت بر سه مقابل هنگ کنگ رسیدند.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از امروز تا اول تیر ماه در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 8 =