کد خبر : 12171
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۴۴

بازیکنی که به پیشنهاد تراکتورسازی پشت پا زد!

بازیکنی که به پیشنهاد تراکتورسازی پشت پا زد!

بازیکنی که پای ثابت کمپ های تیم ملی است و به پیشنهاد تراکتورسازی جواب رد داده است، حالا بدون تیم مانده است. آوای سهند، سرویس ورزشی؛ بازیکنی که در سودای ستاره شدن و پیشنهادات اروپایی پا به قاره سبز گذاشت و بعد از یک فصل ناموفق در لیگ بلژیک و باشگاه اوستنده، به لطف کیروش با

بازیکنی که پای ثابت کمپ های تیم ملی است و به پیشنهاد تراکتورسازی جواب رد داده است، حالا بدون تیم مانده است.

آوای سهند، سرویس ورزشی؛ بازیکنی که در سودای ستاره شدن و پیشنهادات اروپایی پا به قاره سبز گذاشت و بعد از یک فصل ناموفق در لیگ بلژیک و باشگاه اوستنده، به لطف کیروش با تیم ملی مسافر جام جهانی شد و در روسیه خودی نشان داد. رضاییان در هر سه بازی تیم ملی در ترکیب ثابت کارلوس قرار گرفت و برخلاف تیم های باشگاهی اش درخشید تا همه منتظر انتقال وی به لیگ های معتبر و مطرح اروپایی باشند.

بازیکنی که گفته می شود پیشنهاد تراکتورسازان را در دست داشت و می توانست در کنار بزرگان و کاپیتان های تیم ملی به یکی از ستاره های لیگ برتر بدل شود هم اکنون بدون تیم مانده است.

وی که به لطف کیروش پای ثابت کمپ تیم های ملی است برای حفظ آمادگی خود و تداوم بخشیدن به حضورش در فهرست تیم ملی مجبور است تمرین انفرادی انجام دهد. بازیکنی که به بخت خود پشت پا زد و اخیرا مهمان ویژه تمرین تیم بانوان ملوان بوده و عکس یادگاری با بازیکنانش نقل تمام محافل شده است.

شاید بتوان رامین را با سروش رفیعی در یک کف ترازو گذاشت، سروش هم با تصمیماتش بخاطر پرسپولیس قید حضور در تراکتورسازی را  زد و برای حضور در تیم سرخپوش پایتخت یک نیم فصل راهی فولاد خوزستان شد. بازیکنی که در این تیم خوزستانی نیز نتوانست برای تیمش مثمر ثمر واقع شود و از لیست فولاد گنار گذاشته شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 5 =