کد خبر : 4462
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۴۰

بازگرداندن مجدد فعالیت نیروگاه تبریز، مصداق اقدامی جهادی بود/ مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

بازگرداندن مجدد فعالیت نیروگاه تبریز، مصداق اقدامی جهادی بود/ مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در نیروگاه تبریز از تلاش جهادی پرسنل این نیروگاه که توانستند در عرض ۲۴ ساعت واحدی را که دچار حریق شده بود به مدار بازگردانند، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش نسل تدبیر، اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید خود از نیروگاه حرارتی تبریز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در نیروگاه تبریز از تلاش جهادی پرسنل این نیروگاه که توانستند در عرض ۲۴ ساعت واحدی را که دچار حریق شده بود به مدار بازگردانند، تقدیر و تشکر کرد.جبارزاده

به گزارش نسل تدبیر، اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید خود از نیروگاه حرارتی تبریز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: روز گذشته ساعت یک و ۴۵دقیقه ظهر در اثر افزایش دمای شهر تبریز و محوطه نیروگاه تبریز، یکی از سوئیچ روم ها دچار آتش سوزی می شود.

وی ادامه داد: اطفای آتش سوزی برق با سایر انواع آتش سوزی ها متفاوت است و خوشبختانه این آتش سوزی بلافاصله توسط آتش نشانان نیروگاه، پتروشیمی و شهرهای اطراف کنترل و اطفا می شود.

جبارزاده اظهار کرد: با مهار کامل آتش سوزی، مهندسان، تکنسین ها و پرسنل زحمت کش نیروگاه از ساعت ۱۷ به بازسازی و تعمیر بخش اقدام می کنند و امروز ساعت ۱۷ یعنی دقیقا در عرض ۲۴ ساعت موفق به تعمیر قسمت های آسیب دیده نیروگاه می شوند.

وی گفت: برخود وطیفه دانستم که به صورت حضوری از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم و تلاش پرسنل نیروگاه یادآور تلاش دوران جبهه و جنگ بود، وقتی می گوییم تلاش جهادی، امروز در نیروگاه تبریز آن را عملیاتی کردند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: از طرف مردم آذربایجان قدردان همت و غیرت پرسنل نیروگاه هستم و از طرف مردم شاخه گلی به این عزیزان تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد: برخلاف اینکه در شبکه های مختلف اجتماعی در بین مردم نگرانی هایی ایجاد کرده بودند با تلاش پرسنل شجاع و با غیرت نیروگاه مشکل بلافاصله و در کمترین زمان ممکن برطرف شد.

جبارزاده گفت: خوشحالیم از اینکه گردش اطلاعات و اخبار به روز در سایه تکنولوژی به مردم اطلاع رسانی می شود اما یکی از باید های آن رعایت انصاف و درج خبر درست است.

وی اظهار کرد: نباید سر هر اتفاقی مردم را نگران کرد که این با رسالت خبررسانی، اطلاع رسانی و پیام رسانی مغایر است؛ اخبار باید منعکس شود اما تحلیل های ناجور و نادرست بار امنیتی، اجتماعی و معنوی که نگرانی مردم است را می تواند داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تا زمانی که چنین پرسنل غیرتمند و باهمتی در شرکت های برق آذربایجان، توزیع برق و برق تبریز فعالیت می کنند، مردم راحت و مطمئن باشند و هیچ گونه مشکلی در سیستم برق نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه در تابستان مصرف برق افزایش می یابد از مردم استان در خواست می کنیم که نسبت به کاهش مصرف برق بیش از پیش توجه کنند و توصیه های مدیران برق استان را رعایت کنند.

جبارزاده از مردم درخواست کرد در ساعات پیک مصرف برق که از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ می باشد با کاهش و مدیریت مصرف، خدمت گزاران خود را در صنعت برق استان را یاری کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 11 =