کد خبر : 30020
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

بازداشت ضاربان مسلح پزشک میانه ای

بازداشت ضاربان مسلح پزشک میانه ای

کمتر از ۲۰روز پس از حمله مرد مسلح به پزشک بخش کرونای یکی از بیمارستان‌های شهرستان میانه، پلیس عاملان این حمله هولناک را دستگیر کرد. حدود ساعت ۹شب ۲۷آذرماه صدای شلیک گلوله، ساکنان یکی از محله‌های شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را به وحشت انداخت. آنها لحظاتی بعد یکی از پزشکان خوشنام شهر را دیدند

کمتر از ۲۰روز پس از حمله مرد مسلح به پزشک بخش کرونای یکی از بیمارستان‌های شهرستان میانه، پلیس عاملان این حمله هولناک را دستگیر کرد.

حدود ساعت ۹شب ۲۷آذرماه صدای شلیک گلوله، ساکنان یکی از محله‌های شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را به وحشت انداخت. آنها لحظاتی بعد یکی از پزشکان خوشنام شهر را دیدند که غرق در خون در کنار ماشینش روی زمین افتاد بود. شلیک با استفاده از یک سلاح شکاری صورت گرفته بود و به‌نظر می‌رسید که فرد مهاجم از قبل مقابل مطب آقای دکتر کمین کرده و وقتی از آنجا خارج و قصد سوار شدن به ماشینش را داشته او را با سلاح شکاری هدف گرفته و پس از شلیک خونین متواری شده است.
شاهدان ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش دادند و دقایقی بعد پزشک خوشنام که ساچمه‌های تفنگ شکاری به سر و صورتش اصابت کرده بود به بیمارستان میانه انتقال یافت اما شدت جراحات او به حدی بود که وی بلافاصله به بیمارستان در تبریز منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
ضاربان در بازجویی‌ها علت حمله به پزشک خوشنام را مرگ بیمار کرونایی خود دانسته و اعتراف کردند که چون تصور می‌کردند پزشک میانه‌ای در درمان بیمارشان کوتاهی کرده و به همین دلیل وی فوت شده است، نقشه انتقام‌جویی کشیده و او را هدف گلوله قرار داده‌اند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + شش =