کد خبر : 40958
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

اينبار قتل پسر به دست پدر، در ايلخچي/دستگيري قاتل کمتر از يک ساعت در اسکو

اينبار قتل پسر به دست پدر، در ايلخچي/دستگيري قاتل کمتر از يک ساعت در اسکو
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش ماموران کلانتری بخش ایلخچی و آگاهی شهرستان اسکو قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

علی محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره چاقوکشی در بخش ایلخچی شهرستان اسکو، ماموران گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک جوان حدودا ۳۰ ساله به وسیله ضربات چاقو از پهلو و دور گردن،به علت جراحت زیاد به قتل رسیده است،

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسکو و کلانتری ایلخچی با بررسی دقیق و بازسازی صحنه جرم، قاتل را که پدرش بود شناسایی و از محل متواری شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

محمدی با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را اطلاع دهند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 8 =