کد خبر : 3859
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۲۱

انکار خدمات دولت به خاطر جمع آوری رای جفا در حق نظام است

انکار خدمات دولت به خاطر جمع آوری رای جفا در حق نظام است

معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انکارعملکرد دولت یا نفی خدمات دولت و سیاه نمایی به منظور جمع آوری رای، ظلم در حق مردم و جفا در حق نظام است. به گزارش نگاه به نقل از  ایرنا، سعید شبستری روز پنجشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران وهیات های نظارت بر

معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انکارعملکرد دولت یا نفی خدمات دولت و سیاه نمایی به منظور جمع آوری رای، ظلم در حق مردم و جفا در حق نظام است.

به گزارش نگاه به نقل از  ایرنا، سعید شبستری روز پنجشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران وهیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اظهارکرد: تخلفات انتخاباتی رصد شده و با سوء استفاده کنندگان از فضای انتخابات برخورد می شود.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه نظام ومایه یاس دشمنان نظام است، ادامه داد: با وحدت وهمدلی اعضای ستاد انتخابات واعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم همراه با رعایت حق الناس خواهیم بود.
شبستری اظهارکرد: تمامی مسولان برای خدمت به مردم تلاش می کنند و سعی می کنیم با هماهنگی و تشریک مساعی و فصل الخطاب دانستن قانون مشکلات احتمالی را حل کنیم.
وی تاکید کرد: فرمانداران و هیات های نظارت شهرستانی با هماهنگی و بدون حب و بغض و اعمال سلیقه شخصی نسبت به برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت شوراها و انتخابات در سرنوشت جامعه گفت: باید افرادی به شوراهای اسلامی راه یابند که شایسته اند و مساله دار نیستند؛ زیرا ورود افراد مساله دار هزینه های زیادی را به دنبال دارد و موجب بدبینی مردم می شود.
وی با بیان اینکه هیات های اجرایی و نظارت در تایید و رد نامزدها هیچگونه چشم پوشی نخواهند داشت، ادامه داد : باید مراتب و دلایل رد صلاحیت افراد شفاف به داوطلب ها اعلام شود تا امکان دفاع از خود را داشته باشند.
شبستری اعلام کرد: سه هزار و ۴۵۶ شعبه اخذ رای در انتخابات پیش رو در استان مستقر می شود که از این تعداد یک هزار و ۴۱۰ شعبه شهری و بقیه روستایی و عشایری است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 18 =