کد خبر : 11470
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۰۳

انتقادات حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا از صدا و سیما بخاطر غلو نکردن در حق حضرت زهرا س !

انتقادات حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا از صدا و سیما بخاطر غلو نکردن در حق حضرت زهرا س !

این استاد اخلاق قبلا پای ثابت شبکه چهار سیما بوده است که در این اواخر زیاد از وی دعوت نشده است ، رسم ایشان بزرگنمایی مبهم مسائل است و کلیپ های اغراق آمیز و ابهام آمیز ایشان در شبکه های اجتماعی موجود است به گزارش  آوای سهند بنقل از آناج، حجت الاسلام سیدعبدالله فاطمی‌نیا در

این استاد اخلاق قبلا پای ثابت شبکه چهار سیما بوده است که در این اواخر زیاد از وی دعوت نشده است ، رسم ایشان بزرگنمایی مبهم مسائل است و کلیپ های اغراق آمیز و ابهام آمیز ایشان در شبکه های اجتماعی موجود است

به گزارش  آوای سهند بنقل از آناج، حجت الاسلام سیدعبدالله فاطمی‌نیا در خصوص عزاداری در ماه محرم اظهار داشت: خدا کند که با عافیت عزاداری کنیم، توصیه من به جوانان، خواهران و برادران این است که به مجالس عزاداری بروند که چیزی گیرشان بیاید.

وی ادامه داد: به سیدالساجدین قسم می‌خورم دلم از این منابر صدا و سیما خون است؛ زیرا برخی از آنها نه تنها مردم را جذب نمی‌کنند بلکه آنها را به عقب می‌رانند، بعضی‌هایشان عقل از مردم می‌گیرند و دزد فضایل هستند.

این استاد اخلاق با بیان اینکه آیا صدا و سیما در و پیکری وجود ندارد، تاکید کرد: حرف‌هایی که می‌زنند دلیل ندارد و برعکس بر ضد آنها دلیل وجود دارد، حضرت زهرا را نعوذ بالله یک پول کرده‌اند و حضرت معصومه (س) را از یک زن معمولی پایین‌تر آورده‌اند آدم نمی‌داند چه خاکی بر سرش بریزد آیا یک عالم دینی و متخصص در صدا و سیما نیست؟

وی افزود: در منبر صدا و سیما می‌گویند که حضرت زهرا(س) با حضرت علی(ع) مفاخره می‌کرد تا اینکه پیامبر وارد شد و فرمود”زهرا بس کن!” و نعوذ بالله حضرت زهرا(س) را از همسران علما هم پایین می‌‌آورند و وقتی می‌گوییم مستنداتت چیست چند کتاب درجه چندم نام می‌برند!

حجت‌الاسلام فاطمی نیا تاکید کرد: یکی از مستنداتشان کتب القطره است که نویسنده‌اش یک مجتهد بوده اما عالم دینی با محدث خیلی فرق دارد، مدرک دیگر مناقب شهر آشوب می‌باشد که کتاب مضطربی می‌باشد و قطعا ناقص است.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) که مادر امام حسن (ع) و امام حسین(ع) است زبانم لال با امیرالمونین (ع) مفاخره می‌کند که تو علی هستی و من زهرا هستم و پیامبر واسطه گری کند؟ آقای شیخ شما برای حضرت فاطمه زهرا (س) فاطمیه می‌گیری، ایشان معصوم هستند این چه حرف‌هایی است که می‌زنی؟

مورخ اسلامی و کتاب‌شناس تبریزی با بیان اینکه برخی منابر دزد عقل و فضایل هستند، اذعان داشت: صدا و سیما از خون شهدا رد شده است، یادتان رفته در همین تلویزیون خانمی با آستین حلقه‌ای در تلویزیون آواز می‌خواند و عقل مردم را می‌دزدند.

وی خاطرنشان ساخت: برای روضه جاهای خوب بروید کثرت مهم نیست، در برخی جلسات صد نفر هم حضور نداشتند اما اثر قابل توجهی داشتند، همین آیت الله مطهری ده پانزده نفر بیشتر پای صحبت‌هایش نبود اما امام در مورد این عالم بزرگوار می‌گوید:” در مورد هیچکس نمی‌توانم این حرف را بگویم اما تمام کتب آیت الله مطهری قابل استفاده است.”

حجت الاسلام فاطمی‌نیا با بیان اینکه با معرفت به روضه و زیارت امام حسین (ع) برویم، گفت: اگر عارف به حق حضرت زهرا (س) باشیم و زیارتش کنیم همه چیز به ما می‌دهد اما حضرت زهرایی که با امیرالمونین مشاجره می‌کرده وجود نداشته است، شیوخی که این حرف ها را مطرح می‌کنند چه جوابی به خدا خواهند داد؟

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ماشاءالله به صدا و سیما که این سخنان را پخش می‌کند، یادتان رفته در این تلویزیون زنان آوازه خوانی می‌کردند و به برکت خون شهدا این وضعیت عوض شده است؟

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یک =