کد خبر : 9800
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

انتظارات از شورای پنجم برآورده نشده است/ شاید برای ریاست شورا کاندیدا شوم

انتظارات از شورای پنجم برآورده نشده است/ شاید برای ریاست شورا کاندیدا شوم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باتوجه به آن انرژی اولیه اعضاء و وعده‌ها، انتظارات از شورای پنجم در سال اول فعالیت برآورده نشده است. به گزارش آوای سهند به نقل از ایسنا، شهرام دبیری، در رابطه با عملکرد یک ساله شورا، اظهار کرد: فضای شورا در طول یک سال گذشته همراه با آرامش نسبی و

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باتوجه به آن انرژی اولیه اعضاء و وعده‌ها، انتظارات از شورای پنجم در سال اول فعالیت برآورده نشده است.

دبیری

به گزارش آوای سهند به نقل از ایسنا، شهرام دبیری، در رابطه با عملکرد یک ساله شورا، اظهار کرد: فضای شورا در طول یک سال گذشته همراه با آرامش نسبی و مبتنی بر تعامل بوده، همچنین یک سری تغییرات رخ داده که مثبت بود و تعدادی دیگر منفی.

وی ادامه داد: انتظار می‌رفت هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها فعال بوده و در جهت اصلاح ساختار شهرداری طرح ارایه می‌کردند که چنین نبود. بنده در نطق میان دستور به ۱۳ مشکل شهر همچون حاشیه‌نشینی، توسعه حمل‌و‌نقل عمومی، ترافیک شهری، محیط زیست، مسائل فرهنگی، توسعه ورزش، ایجاد درآمد پایدار و … اشاره کرده و خواستار برنامه‌ریزی شورا برای رفع آن‌ها شدم که متأسفانه قدم مثبتی در این راستا برداشته نشده و تنها به موضوعات کم اهمیت، خرد و روزمره توجه شده است.

دبیری در رابطه با ارزیابی‌اش از عملکرد یک ساله شهرداری تبریز، گفت: آقای شهین‌باهر در مقطع کاملاً بحرانی که درآمدهای پایدار کاهش یافته و رکود اقتصادی حاکم بود، روی کار آمد، با این حال علی‌رغم افزایش هزینه‌های جاری، حقوق پرسنل به موقع پرداخت شده و شهرداری درصدد عبور همراه با موفقیت از این بحران است.
عملکرد یک ساله شهردار تبریز رضایت بخش و مثبت است
وی با بیان اینکه کلانشهرهای دیگر برای پرداخت حقوق تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند، اضافه کرد: باتوجه به پرداخت به موقع حقوق و فعال بودن پروژه‌های عمرانی، عملکرد یک ساله شهردار تبریز رضایت بخش و مثبت است، اما ایده‌آل نبوده و برای موفقیت شهرداری باید شورا برنامه‌ریزی و هدایت کرده و در عین حال به طور جدی نظارت هم کند.
دبیری در خصوص انتقادات تعدادی از اعضای شورا از شهرداری، گفت: انتقاد، سوال و تذکر جزء وظایف اعضای شورا بوده و ایرادی ندارد، اما انتظار می‌رود در کنار این انتقادات برای کمک به شهرداری برنامه‌ریزی شده و پیشنهاداتی ارایه شود. معتقدم انتقادات روزمره تأثیرگذار نبوده و باید به موضوعات مهم شهر توجه شود.
وی درباره‌ی انتقادات اعضای شورا از برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه، بیان کرد: شورای شهر بودجه ۲۵ میلیارد تومانی برای رویداد گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» تصویب کرده و تعدادی از پروژه‌های این بودجه پیش‌بینی شده ورزشی بوده که شطرنج سیمولتانه هم یکی از آنهاست، سازمان ورزش با کمترین هزینه ممکن این مسابقات مردمی را با حضور اسطوره‌های شطرنج و بهترین شکل برای مردم برگزار کرد و بخشی از هزینه‌ها هم توسط اسپانسر تأمین و برای خود مردم خرج شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =