کد خبر : 29770
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

انتصاب عجیب دیگر در ماشین‌سازی/ رئیس کمیته فیتنس سرپرست سبزقبایان شد!

انتصاب عجیب دیگر در ماشین‌سازی/ رئیس کمیته فیتنس سرپرست سبزقبایان شد!

در انتصابی عجیب، رئیس کمیته فیتنس فدراسیون پرورش‌اندام کشور به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز منصوب شد.

به گزارش نگاه، همزمان با افزایش انتقادات از نتایج ماشین‌سازی در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، یک انتصاب عجیب‌وغریب و پنهانی دیگر در این تیم خبرساز شده است.

گفته می‌شود، میثم مصائبی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی طی حکمی‌«امیر زندی» را به عنوان سرپرست یا مدیر جدید تیم فوتبال این باشگاه منصوب کرده است.

در خصوص سرپرست جدید ماشین‌سازی لازم به اشاره است که وی از ورزشکاران رشته بدنسازی و رئیس کمیته فیتنس فدراسیون پرورش‌اندام بوده و فاقد هرگونه سابقه مرتبط با سمت جدیدش می‌باشد.

نکته جالب دیگر اینکه، مسعود حیدرزاده، سرمربی جدید ماشین‌سازی نیز در سوابق خود مسئولیت مشابهی در فدراسیون پرورش‌اندام دارد که قابل توجه به نظر می‌رسد.

البته با مدیریت یک آقازاده که به عنوان اسپانسر در سمت مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی حضور پیدا کرده است، چنین انتصاب‌هایی نباید جای تعجب داشته باشد.

اما این انتصاب‌های مورددار و دنباله‌دار در ماشین‌سازی درحالی است که این تیم قدیمی‌فوتبال تبریز در خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر قرار گرفته است.

طبق اخطاریه کمیته انضباطی، ماشین‌سازی حدود ۲۰ روز فرصت دارد تا نسبت به تسویه بدهی ۶۸۳ میلیون تومانی خود که از سوی کمیته تعیین وضعیت محکوم شده است، اقدام نماید.

بر اساس اعلام کمیته انضباطی، در صورتی که ماشین‌سازی موفق به پرداخت این بدهی نشود، تنبیهاتی شامل کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر در انتظار این تیم خواهد بود.

حکایت تیم نگون‌بخت ماشین‌سازی تحت مالکیت یونس قربانی با انتصاب‌های عجیب‌وغریب ضرب‌المثل معروف قدیمی‌هاست که می‌گوید: “هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد”!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − پنج =