کد خبر : 15047
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۲

انتصاب جدید در استانداری آذربایجان شرقی

انتصاب جدید در استانداری آذربایجان شرقی

 استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، “میرصمد ابراهیم‌پور” را به‌عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری منصوب کرد.   به گزارش آوای سهند، در حکم محمدرضا پورمحمدی خطاب به مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیرکل دفتر

 استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، “میرصمد ابراهیم‌پور” را به‌عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری منصوب کرد.

 

به گزارش آوای سهند، در حکم محمدرضا پورمحمدی خطاب به مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عمل به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید منشأ خیر و تحول باشید.
میرصمد ابراهیم‌پور متولد ۱۳۵۴ در تبریز، پیش از این به مدت ۳ سال معاونت دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری را بر عهده داشت و به مدت ۱۰ سال نیز کارشناس دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =