کد خبر : 15652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف

انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف و اشتغال بخش قابل توجهی از جمعیت استان در این حوزه، گفت: همه فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی مرتبط باید با تمام توان برای رونق این صنعت تلاش کنند. به گزارش آوای سهند به نقل از فارس،

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف و اشتغال بخش قابل توجهی از جمعیت استان در این حوزه، گفت: همه فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی مرتبط باید با تمام توان برای رونق این صنعت تلاش کنند.

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، علی جهانگیری در جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز که با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند اجرایی این نمایشگاه، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مسئول، با جدیت و همدلی کامل پای کار هستند و استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی، مسئولیت هماهنگی دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه را عهده‌دار شده است.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف و اشتغال بخش قابل توجهی از جمعیت استان در این حوزه، گفت: همه فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی مرتبط باید با تمام توان برای رونق این صنعت تلاش کنند.

جهانگیری به بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در جریان برگزاری نمایشگاه فرش دستباف تبریز اشاره کرد و گفت: رویدادهای مستقلی در حوزه آموزش، بازاریابی و تجارت الکترونیک همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظارات از فرش تبریز بالاست و اقدامات و فعالیت‌ها باید متناسب با این انتظارات باشد، افزود: تلاش می‌کنیم تا نخستین دوره این نمایشگاه به بهترین شکل برگزار شود تا بتوانیم این نمایشگاه را به یک برند در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز در پایان از همکاری صمیمانه مرکز ملی فرش ایران در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و تداوم این همکاری‌ها بویژه در بخش‌های فنی و ارزیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی را خواستار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 5 =