کد خبر : 17570
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

امنیت شهروندان به هیچ بهانه‌ای نباید در معرض خطر قرار گیرد

امنیت شهروندان به هیچ بهانه‌ای نباید در معرض خطر قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و برخورد جدی با متخلفان، گفت: امنیت و جان شهروندان به هیچ بهانه‌ای نباید در معرض خطر قرار گیرد. به گزارش سهند، جواد رحمتی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل استان، افزود: تمام دستگاه‌های مسئول باید نهایت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و برخورد جدی با متخلفان، گفت: امنیت و جان شهروندان به هیچ بهانه‌ای نباید در معرض خطر قرار گیرد.

به گزارش سهند، جواد رحمتی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل استان، افزود: تمام دستگاه‌های مسئول باید نهایت تلاش خود برای اجرای قوانین و برخورد با متخلفان، به کار بگیرند و در برخورد با متخلفان کوتاهی و چشم‌پوشی نکنند.
وی با انتقاد از ایجاد موانع در ورودی برخی از شهرهای استان، گفت: ایجاد مانع در کناره جاده‌ها، در بسیاری از موارد باعث بروز حوادث و تلفات جاده‌ای شده  که باید با جدیت با این رفتارها برخورد شود.
رحمتی با بیان اینکه تلاش دولت، استفاده از استانداردهای پذیرفته شده بین‌المللی در احداث جاده‌ها و راه‌هاست، افزود: قوانین موجود نیز باید با رعایت استانداردهای این حوزه همچون رعایت حریم جاده اجرا شود.
وی اجرای قانون را یکی از حقوق مسلم شهروندان عنوان و اضافه کرد: نباید به بهانه‌هایی مانند اشتغال دست‌فروشان، در نقاط خطرناک مانع ایجاد شود و این بهانه‌ها نباید مانع از اجرای قانون و حفظ امنیت جانی شهروندان شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، همچنین خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای خرید و نوسازی تجهیزات ترافیکی در استان شد.
رحمتی با اشاره به احتمال افزایش حضور مسافران داخلی و گردشگران خارجی در ۲ ماه پایانی فصل تابستان در استان، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و همکاری دستگاه‌های دولتی و ارتقای فرهنگ عمومی، شاهد کمترین میزان سوانح و تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 20 =