کد خبر : 730
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۴۹

امام جمعه تبریز : تمدید تحریم ها نقض صریح برجام است / با پاسخ دندان شکن ایران رو به رو خواهند شد

امام جمعه تبریز : تمدید تحریم ها نقض صریح برجام است / با پاسخ دندان شکن ایران رو به رو خواهند شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تمدید تحریم ها از سوی سنای امریکا را تقض صریح برجام بیان کرد و هشدار داد:  در صورت محقق شدن این تمدیدها  ایران پاسخ مناسب و دندان شکن را خواهد داد. به گزارش  نگاه، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز تصریح کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تمدید تحریم ها از سوی سنای امریکا را تقض صریح برجام بیان کرد و هشدار داد:  در صورت محقق شدن این تمدیدها  ایران پاسخ مناسب و دندان شکن را خواهد داد.

به گزارش  نگاه، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز تصریح کرد : امریکایی ها با تمدید تحریم ها  از حسن نیت ایران سوء استفاده کردند اما بدانند که در صورت عملی شدن با پاسخ دندان شکن ایران رو به رو خواهند شد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص حقوق‌های نجومی گفت : این موضوع مطالبه مردم است و امیدوارم مسوولان در این باره پاسخ قانع کننده به مردم ارائه دهند.

امام جمعه تبریز از شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین به عنوان پدیده‌ عظیم تاریخی  و وحدت آفرین برای جهان اسلام  یاد کرد و گفت : این تجمع بزرگ موجب وحشت دشمنان و تکفیرها و وهابی های تروریست شد و آن ها برای انتقام جویی حادثه انفجارحله را رقم زدند و شماری از زئران حضرت امام حسین ع را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به حادثه دلخراش قطار تبریز – مشهد و ابراز تاسف از جان باختگان شماری از هم استانی ها در این سانحه خواستار تسریع در رسیدگی به ابعاد این حادثه و برخورد با عاملان آن شد.

امام جمعه تبریز گفت : درحالی که تکنولوژی و امنیت و آموزش‌های فراوانی در خصوص امنیت قطار و مسائل ریلی در کشور وجود دارد نباید شاهد بروز چنین حوادث اسفناک باشیم .

وی خاطرنشان کرد: اعلام اینکه حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد به علت خطای انسانی بوده برای ما کافی نیست، مسئولان و قوای سه گانه باید در این راستا وارد عمل شده و هرچه سریع‌تر علل آن را پیگیری کنند تا حوادثی این چنین دیگر رخ ندهد.
آیت‌الله مجتهد شبستری با انتقاد از  مسافرت نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان گفت :  حضور نتانیاهو در کشوری که اکثریت آن مسلمان است، به هیچ وجه شایسته نبوده و حاکمیت جمهوری آذربایجان در این ارتباط باید به مردم و افکار عمومی پاسخگو باشد

امام جمعه تبریز در ارتباط با مناسبت های هفته سالروز نیروی دریایی را گرامی داشت و از تلاش های این نیرو در  حراست از مرز‌های دریایی قدردانی کرد .
۵۸۶

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 7 =