کد خبر : 17492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

افزایش ۳۷٫۵ درصدی بیکاری زنان تحصیلکرده

افزایش ۳۷٫۵ درصدی بیکاری زنان تحصیلکرده

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از اردیبهشت ماه سال گذشته تا امسال میزان بیکاری بانوان تحصیلکرده کشور ۳۷٫۵ درصد افزایش یافته است. به گزارش سهند، معصومه آقاپور علیشاهی بعد از ظهر امروز در کمیته بانوان فرمانداری شهرستان شبستر با موضوع  اشتغال بانوان شهرستان

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از اردیبهشت ماه سال گذشته تا امسال میزان بیکاری بانوان تحصیلکرده کشور ۳۷٫۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش سهند، معصومه آقاپور علیشاهی بعد از ظهر امروز در کمیته بانوان فرمانداری شهرستان شبستر با موضوع  اشتغال بانوان شهرستان اظهار داشت: این آمار و ارقام هشدار جدی برای مسئولان کشور است که اشتغال بانوان را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: باید رویکرد توجه به اشتغال بانوان کشور را تغییر دهیم به نوعی که توجه‌ها به این موضوع بیش از پیش جلب شود.

آقاپور با انتقاد از مسئولان استانی اظهار داشت: در بسیاری از موارد همسویی بین مسئولان ملی، استانی و شهرستانی وجود ندارد و این موضوع مردم را بسیار اذیت می کند.

وی ادامه داد: بانوان با توجه به وظایفی که به عنوان همسر و مادر عهده دار هستند نمی‌توانند ساعت‌ها پشت در یکی از مدیران و مسئولان منتظر بمانند تا جلسه تمام شود و کارشان اجرایی شود به همین دلیل هر یک از دستگاه های اجرایی نفرات مشخصی را برای رفع مشکل و حل مسئله بانوان در ادارات تعیین کنید.

این نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک بار برای همیشه باید رمزگشایی بوروکراسی در دستگاه های دولتی انجام گیرد که امیدواریم شهرستان شبستر در این امر پیشقدم باشد.

وی از مدیران استان خواست تا مدیرانی با توان ریسک بالا برای شهرستان ها انتخاب کنند چرا که مشکلات مردم در شهرستان ها بسیار زیادتر است.

آقاپور در مقایسه جنگ سخت با جنگ نرم اقتصادی گفت: در جنگ اقتصادی سربازان و نیروها در حال راه رفتن در تاریکی مطلق بر روی مین‌های جاگذاری شده هستند!

وی ادامه داد: در چنین شرایط سخت و جنگ تمام عیار اقتصادی تشریفات زاید اداری را کنار بگذاریم تا گره‌هایی از کار مردم باز شود.

آقاپور توجه به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی بانوان را یک اصل ضروری و اجتناب ناپذیر خواند و افزود: در بسیاری از موارد بانوان محصولات بسیار ارزشمندی تولید می کنند ولی به دلیل عدم توانمندی از بازاریابی و فروش به قیمت های بسیار پایینی به فروش می رسانند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + دو =