کد خبر : 17623
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۸

افزایش ۲۴ درصدی سرقت خودرو در آذربایجان شرقی/جایگاه بیست و هفتم استان در کشور به لحاظ تعداد وقوع جرم

افزایش ۲۴ درصدی سرقت خودرو در آذربایجان شرقی/جایگاه بیست و هفتم استان در کشور به لحاظ تعداد وقوع جرم

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: سرقت هایی مانند دوچرخه ، سرقت خودرو ، قطعات و اشیا داخل آن ۴۸ از کل جرایم سرقت را به خود اختصاص داده است و ۲۴ درصد افزایش داشته است ، ۸۱ درصد از سرقت خودرو ، پراید است.د به گزارش سهند , سردار حسین عبدی در مراسم تجلیل

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: سرقت هایی مانند دوچرخه ، سرقت خودرو ، قطعات و اشیا داخل آن ۴۸ از کل جرایم سرقت را به خود اختصاص داده است و ۲۴ درصد افزایش داشته است ، ۸۱ درصد از سرقت خودرو ، پراید است.د

به گزارش سهند , سردار حسین عبدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه پلیس در عرصه خدمت رسانی حوزه فعالیتی گسترده ای دارد، گفت: مجموعه دستگاه های دولتی روزانه ۸ هزار و ۹۰۰ خدمت ارائه می دهند ، که هزار و ۶۰۰ خدمت به پلیس اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه نرخ جرمی که در آذربایجان شرقی وقوع می دهد، به نسبت نرخی که در کل کشور وجود دارد از متوسط به پایین است، اظهار داشت: شکرگزاریم که در این استان در خدمت مردم هستیم.

وی افزود: در جامعه که وقوع جرم‌پایین باشد و همچنین پلیس توانایی کشف داشته باشه ، جامعه امنی است.

وی با تاکید براینکه امروزه توانایی کشف جرم نسبت به استاندارد های جهانی و کشوری، پلیس بالاست ، اذعان داشت: شما در این موفقیت ها به ما کمک می‌کنید،خبرنگاران به عنوان عنصر اصلی در اطلاع رسانی تلقی می شوند و اگر اقدامات شما و ما به این ختم شود که ارامش را ارتقا دهد ، یعنی کار را درست انجام دادیم‌.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، اضافه کرد:خبرنگاران همواره یاران صدیق و امانت داران خوبی بودند.

وی با اشاره به یکی از پرونده هایی که اخیرا کشف شده است و شخص مجرم ۳۰ میلیارد تومان از حساب ها برداشت داشته است، گفت: این فرد ۵ کارت ملی جعلی ساخته بود و از این طریق جرم انجام می داد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که جامعه را نا امن می کند، سرقت است، اذعان داشت: سرقت هایی مانند دوچرخه ، سرقت خودرو ، قطعات و اشیا داخل آن ۴۸ از کل جرایم سرقت را به خود اختصاص داده است و ۲۴ درصد افزایش داشته است ، ۸۱ درصد از سرقت خودرو ، پراید است.

وی افزود: مجموع وقوع سرقت ، ۱۷ درصد در استان افزایش داشته است و ۸۶ درصد جرایم کشف شده است.

سردار عبدی ادامه داد: اخیرا معتاد متجاهر در سطح جامعه دیده می شود و این از دلایل افزایش وقوع جرم در استان است که تلاش داریم اقدامات جدی برای رسیدگی به این امر انجام دهیم.

وی اضافه کرد: سرقت سیم برق بخش قابل توجهی از سرقت ها را به خود اختصاص داده است، همچنین ۱۱۳ باند در چهار ماه اخیر دستگیر شدند که تعدادی از این افراد سارقین غیر بومی بودند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور جایگاه ۲۷ را داریم و به عنوان یکی از استان های کم وقوع جرم به حساب می آییم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی افزود: یک هزار و ۲۲۷ کیلو انواع مواد مخدر در ۴ ماهه توسط پلیس کشف شده است، همچنین دستگیری خرده فروش و تولید کننده ۱۲ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۶ هزار و ۶۶۵ مورد تماس مردم با پلیس ۱۱۰ بوده است،گفت: مهمترین سرمایه ما اعتماد مردم است.

وی به افزایش آمار تلفات رانندگی اشاره کرد و گفت: استان نسبت به سال ۹۶ بیشترین تلفات رانندگی داشته است و تعداد متوفی ۹ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس دلسوز مردم است و در این فضای پر آسیب های اجتماعی و… نهایت تلاش خود را برای حفظ جان مردم می کند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =