کد خبر : 14732
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۶

افزایش حیوانات پارک طبیعت و حیات وحش عینالی

افزایش حیوانات پارک طبیعت و حیات وحش عینالی

معاون اداری مالی سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از افزایش حیوانات پارک طبیعت و حیات وحش عینالی با تولد ۸ رأس بز و قوچ در سال ۹۸ و ۷ راس سال گذشته خبر داد. به گزارش آوای سهند، قهرمان امامی  با ذکر این خبر گفت: با انجام تمهیدات لازم از سال

معاون اداری مالی سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از افزایش حیوانات پارک طبیعت و حیات وحش عینالی با تولد ۸ رأس بز و قوچ در سال ۹۸ و ۷ راس سال گذشته خبر داد.

به گزارش آوای سهند، قهرمان امامی  با ذکر این خبر گفت: با انجام تمهیدات لازم از سال گذشته و افزایش کنترل و نظارت دامپزشک همچنین نظارت بر تعلیف و تأمین کالری مورد نیاز و جیره غذایی مناسب حیوانات در زمستان با خرید علوفه از شهرهای هم جوار وضعیت کنونی حیوانات بسیار مطلوب و جمعیت آنها با زاد ولد تا کنون به ۳۴ راس رسیده است.

وی به ویژگی چند قلوزایی حیوانات اشاره نمود و افزود: تمام تلاش در مجموعه بر تولد حیوانات سالم می باشد که طبق برنامه ریزی و نظارت مستمر شاهد تولد سالم و دوقلو حیوانات هستیم و انتظار می رود تا چند سال آتی افزایش چشم گیری در تعداد حیوانات پارک طبیعت عینالی داشته باشیم.

امامی با بیان اینکه پارک طبیعت و حیات وحش بعنوان یکی از برجسته ترین جاذبه های گردشگری تفرجگاه عینالی، بیان نمود: این پارک با داشتن ۴۰ هکتار وسعت و موقعیت جغرافیایی مناسب و قابل رویت بودن از تله کابین تبریز در طول سال مورد بازدید تعداد زیادی از هموطنان عزیز قرار می گیرد که امیدواریم با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان بتوانیم در حراست از حیات وحش و افزایش جمعیت این جانداران نقش ایفا نمایم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 19 =