کد خبر : 19488
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۱۸

افتتاح ۳پروژه جدید، گامی مهم در راستای سکونت پذیری خاوران

افتتاح ۳پروژه جدید، گامی مهم در راستای سکونت پذیری خاوران

شهردار تبریز از افتتاح ۳ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۹ تبریز به عنوان گامی در راستای آماده سازی زیرساخت های سکونت در شهرک خاوران یاد کرد. به گزارش سهند، ایرج شهین باهر در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدمات منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: برای تملک زمین و احداث ۳ پروژه، حدود

شهردار تبریز از افتتاح ۳ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۹ تبریز به عنوان گامی در راستای آماده سازی زیرساخت های سکونت در شهرک خاوران یاد کرد.

به گزارش سهند، ایرج شهین باهر در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدمات منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: برای تملک زمین و احداث ۳ پروژه، حدود ۱۵۷میلیاردتومان هزینه شده است.

او اجرای چنین پروژه هایی را در راستای آماده سازی شهرک خاوران برای سکونت شهروندان عنوان کرد و افزود: لازم بود برخی معابر همچون ورودی و خروجی اتوبان و مخازن آب خام در این منطقه سریعا بهره برداری شود چرا که این ها جزو اصلی ترین زیرساخت های یک شهرک جدید به شمار می آیند.

شهردار تبریز خبر داد: با اجرا و افتتاح ۳ پروژه در منطقه ۹ تبریز، زمینه های احداث حدود ۸۰۰قطعه مسکونی، تجاری و… فراهم شد که این موضوع نیز در رونق هرچه بیش تر این شهرک تاثیرگذار خواهد بود.

ایرج شهین باهر یادآور شد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری تبریز آماده سازی بسترها و زیرساخت های لازم برای تحقق شهرک مدرنی است که پیش تر وعده آن را داده ایم.  

عصر امروز با برگزاری مراسمی،۳پروژه «احداث و تکمیل کمربند میانی شهرک خاوران به طول ۳/۷کیلومتر»، «اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به بلوار ۶۵متری شهرک خاوران» و «احداث منبع بتنی آب هزارمترمکعبی» بهره برداری شد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =