کد خبر : 28140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۵

افتتاح بیش از هزار طرح در آذربایجان شرقی

افتتاح بیش از هزار طرح در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و ۱۷۹ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با هزینه ۳۴۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش نگاه پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بخش صنعت ۱۲۸ طرح صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه ۲۲۵۶ میلیارد تومان و ۱۵ طرح عمرانی با هزینه کرد ۵۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز ۴۸ طرح با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده که از این تعداد ۲۰ طرح عمرانی و ۲۸ طرح سرمایه گذاری است.

پورمحمدی افزود: در بخش برق ۳۶۵ طرح با ۳۶۶ میلیارد تومان هزینه، ارتباطات و فناوری ۱۲۹ طرح با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۴۶ طرح با هزینه کرد ۳۹ میلیارد تومان و آب و فاضلاب ۲۰ طرح با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: ۴ طرح در بخش بهزیستی و بهداشت و درمان با ۱۵ میلیارد تومان هزینه، ۱۹ طرح راه ۸۲ میلیارد تومان، ۴۳ طرح در بخش عمران شهری با ۱۳۳ میلیارد تومان و ۱۹۰ طرح در بخش عمران روستایی با ۲۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این هفته یک طرح در حوزه نفت با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و سه طرح حفاظت و کنترل خاک با هزینه یک میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز یک پروژه عمرانی با اعتبار ۵ میلیارد تومان و ۶ طرح صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه کرد ۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

پورمحمدی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.

او همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و از رسانه‌های استان خواست تا در این هفته، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + پانزده =