کد خبر : 352
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۱۴

اعزام هیئت مجرب فنی و اورژانسی از تبریز به سمنان/ انجام هماهنگی‌ لازم برای انتقال اجساد و مصدومان به استان

اعزام هیئت مجرب فنی و اورژانسی از تبریز به سمنان/ انجام هماهنگی‌ لازم برای انتقال اجساد و مصدومان به استان

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از انجام هماهنگی‌های لازم با فرمانداری شهرستان سمنان برای انتقال اجساد و مصدومان حادثه قطار تبریز – مشهد به استان خبر داد. به گزارش نگاه ،محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: در پی وقوع حادثه برای قطار تبریز- مشهد در مسیر سمنان، با دستور استاندار آذربایجان شرقی یک هیات مجرب فنی و اورژانسی از

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از انجام هماهنگی‌های لازم با فرمانداری شهرستان سمنان برای انتقال اجساد و مصدومان حادثه قطار تبریز – مشهد به استان خبر داد.

اعزام هیئت مجرب فنی و اورژانسی از تبریز به سمنان/ انجام هماهنگی‌ لازم برای انتقال اجساد و مصدومان به استان

به گزارش نگاه ،محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: در پی وقوع حادثه برای قطار تبریز- مشهد در مسیر سمنان، با دستور استاندار آذربایجان شرقی یک هیات مجرب فنی و اورژانسی از سوی استان برای بررسی و کمک به آسیب‌دیدگان عازم محل وقوع حادثه شد.

وی افزود: علاوه بر اعزام هیات یاد شده، ستاد مدیریت بحران استان به دستور استاندار و به ریاست اینجانب در راه‌آهن آذربایجان تشکیل و تدابیر لازم به عمل آمده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با ابراز همدردی مسوولان استان با خانواده‌های آسیب‌دیدگان این حادثه، ادامه داد: پیگیری های لازم و هر گونه اقدامات لازم در ارتباط با این حادثه از طریق ارتباطات مستمر با مسوولان استان سمنان انجام شده است.

وی  درباره آمار جانباختگان و ‌مصدومان قطار تبریز- مشهد، گفت: بعد از دریافت اطلاعات دقیق در این مورد اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انجام هماهنگی‌های لازم برای انتقال اجساد و مصدومان حادثه قطار تبریز – مشهد به استان
خلیل ساعی لحظاتی پیش در گفت‌و‌گویی با فارس اظهار داشت: سایت‌های خبری شمار کشته شدگان حادثه را ۴۰ نفر اعلام کرده‌اند؛ اما هنوز آمار دقیق افراد کشته و زخمی معلوم نبوده و احتمال افزایش تعداد کشته و زخمی نیز وجود دارد.

وی افزود: صبح امروز بلافاصله بعد از وقوع حادثه ستاد بحران اداره کل راه‌آهن استان تشکیل یافت و استاندار محترم نیز دستور دادند که ما نیز به همراه اکیپی راهی سمنان شویم.

ساعی تصریح کرد: حدود یک ساعت پیش به همراه همکاران اداره کل راه‌آهن از هواپیما پیاده شده و به سمت سمنان و محل وقوع حادثه در حرکت هستیم و بعد از رسیدن تعداد دقیق کشته‌ها و زخمی‌ها را اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با فرمانداری شهرستان سمنان برای شناسایی و انتقال کشته‌ها و زخمی‌های استان انجام و ماشین آلات مورد نیاز نیز تامین شده است.

این مسئول اذعان داشت: قرار است تعدادی از افراد کشته و زخمی با خودرو به تهران انتقال یافته و ما از آنجا تحویل بگیریم و تعدادی را نیز به صورت مستقیم از سمنان تحول گرفته و به استان انتقال دهیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در مورد وضعیت مسافران قطار دوم در ایستگاه گرداب سمنان نیز گفت: در این ارتباط اطلاعی ندارم و در مورد اظهار نظر نسبت به نحوه ارائه خدمات به این مسافران صاحب صلاحیت نیستم و مدیریت بحران استان سمنان باید در این مورد پاسخگو باشد.

ساعی در عین حال خاطرنشان کرد: شمار دقیق افراد کشته و زخمی ظرف ۳ تا ۴ ساعت آینده مشخص می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =