کد خبر : 1454
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۵۱

اصغر عابدزاده به‌عنوان رئیس شورای آذربایجان‌شرقی انتخاب شد

اصغر عابدزاده به‌عنوان رئیس شورای آذربایجان‌شرقی انتخاب شد

اعضای شورای آذربایجان‌شرقی، با اکثریت آرا،  اصغر عابدزاده را به‌عنوان رئیس شورای استان انتخاب کردند. به گزارش نگاه به نقل از فارس، اصغر عابدزاده، عضو شورای شهر تبریز که یکی از نمایندگان این شورا در انتخابات شورای استان بود، با اکثریت آرای حاضران، به‌عنوان رئیس شورای استان اذربایجان شرقی برگزیده شد. پیس از این در ۲۴ شهریور

اعضای شورای آذربایجان‌شرقی، با اکثریت آرا،  اصغر عابدزاده را به‌عنوان رئیس شورای استان انتخاب کردند.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، اصغر عابدزاده، عضو شورای شهر تبریز که یکی از نمایندگان این شورا در انتخابات شورای استان بود، با اکثریت آرای حاضران، به‌عنوان رئیس شورای استان اذربایجان شرقی برگزیده شد.

پیس از این در ۲۴ شهریور ماه مصطفی برزگران نماینده شهرستان بناب در شورای اسلامی آذربایجان‌ شرقی که سابق حضور در دوره سوم شوراها در شورای استان آذربایجان‌شرقی را داشت به‌عنوان رئیس شورای استان انتخاب شده بود.

وی به جای احتشام حاجی‌پور به‌عنوان رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌ شرقی شده بود و این انتخابات برای سه ماه باقی مانده ریاست دوره قبلی برگزار شده بود.

اصغر عابدزاده عضو شورای شهر تبریز امروز با اتمام دوره ریاست شورای استان با اکثریت آرا به‌عنوان ریاست شورای استان آذربایجان‌ شرقی انتخاب شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 4 =