کد خبر : 2944
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

استقلال با سه هتریک به آسیایی شد

استقلال با سه هتریک به آسیایی شد

دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی از هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. این دیدار در حالی برگزار شد که بارش برف از دقایقی قبل از بازی در تبریز در حال بارش بودو شرایط بازی را تحت تاثیر قرار داد.. ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، لئوناردو

دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی از هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
این دیدار در حالی برگزار شد که بارش برف از دقایقی قبل از بازی در تبریز در حال بارش بودو شرایط بازی را تحت تاثیر قرار داد..

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، خسرو حیدری، مجتبی حق دوست و علی قربانی.

ترکیب ماشین سازی: مهدى اسلامى، امین حاج محمدى، فردین عابدینى، ادسون هنریکه، حبیب گردانى، کاخبر کاکاشویلى، احمد کامدار(۶۴- پاکدل)، پیام صادقیان، حمیدرضا على عسگرى، امین قاسمى نژاد و سعید قائدى فر(۶۴- حسین ابراهیمی)

گل اول این بازی را در دقیقه ۴۴  علی قربانی زد. مهاجم آبی پوشان با استفاده از اشتباه خط دفاعی ماشین سازان اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۷مجتبی حقدوست با یک ضربه دقیق موفق شد روی پاس عرضی و کوتاه خسرو حیدری، دروازه ماشین سازی را برای بار دوم باز کند.

در ادامه امید نورافکن هم گل سوم را در دقیقه ۹۲ زد تا آبی پوشان تهرانی را به سومین برد متوالی در این فصل برساند.

استقلال با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به ۳۴ رساند تا موقتا بالاتر از ذوب آهن در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند. ماشین سازی هم با قبول یک شکست دیگر با ۱۰ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

داور این دیدار امروز به احمد امیرکامدار، حبیب گردانی و امین حاج محمدی از ماشین سازی و لئوناردو پادووانی از استقلال کارت زرد نشان داد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =