کد خبر : 11178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۴۴

استعفای مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز

استعفای مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز

مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز انتشار خبرهایی در خصوص استعفای خود از مدیریت عامل این گروه را تایید کرد. به گزارش اوای سهند، “حمید رزمجو” با تایید خبر استعفای خود از سمت مدیرعاملی گروه ماشین سازی تبریز گفت: من ۲۰ روز پیش قصد کناره گیری از مدیریت گروه را داشتم، اما به درخواست سهامدار ماشین

مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز انتشار خبرهایی در خصوص استعفای خود از مدیریت عامل این گروه را تایید کرد.

به گزارش اوای سهند، “حمید رزمجو” با تایید خبر استعفای خود از سمت مدیرعاملی گروه ماشین سازی تبریز گفت: من ۲۰ روز پیش قصد کناره گیری از مدیریت گروه را داشتم، اما به درخواست سهامدار ماشین سازی و وعده همکاری بیشتر برای حل مشکلات تولید کارخانه، صبر کردم، اما پس از این مدت هیچ تغییری در وضعیت کارخانه به وجود نیامد و در نتیجه امروز استعفای خود را طی نامه ای اعلام کردم.

وی علت استعفای خود را عدم وجود برنامه ای مشخص برای مدیریت گروه ماشین سازی تبریز عنوان کرد و افزود: پس از تحویل کارخانه به سهامدار جدید، هیچ استراتژی مشخصی برای آینده و مدیریت این گروه عظیم مادر صنعتی ترسیم نشده و هر اقدام مدیریتی در این کارخانه ابتر می ماند.

رزمجو افزود: سهامدار جدید هنوز هیات مدیره جدید را نتوانسته تعیین کند و کارخانه ماشین سازی تبریز با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می کند.

مدیرعامل سابق گروه ماشین سازی تبریز افزود: ماشین سازی تبریز پس از واگذاری به سهامدار جدید، علی رغم تولید محدود، فروش نداشته است.

رزمجو گفت: با توجه به شرایط موجود و عدم امکان مدیریت درست در این مجموعه، امروز استعفای کتبی خود را با توجه به عدم استقرار هیات مدیره، به سهامدار شرکت اعلام کردم.

وی در خصوص هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز نیز گفت: الان ماشین سازی تبریز هیات مدیره ندارد و طی چهار ماه گذشته پس از واگذاری کارخانه به سهامدار جدید، گروه ماشین سازی تبریز در ثبت شرکت ها هیات مدیره ندارد و رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و… این شرکت مشخص نیست.

رزمجو با اشاره به استعفای دو عضو هیات مدیره ماشین سازی تبریز پس از واگذاری این شرکت به سهامدار خصوصی، گفت: هیچ اقدامی برای تعیین هیات مدیره ماشین سازی تبریز پس از استعفای مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه انجام شده است و این به لحاظ قانون تجارت محل اشکال است.

وی در خصوص اهلیت سهامدار جدید گروه ماشین سازی تبریز طی ماه های اخیر پس از واگذاری، گفت: در این خصوص باید مقامات مسئول کشور بررسی و تصمیم بگیرند، اما من طی سه ماه مسئولیت خود علی رغم همه تلاش هایی که داشتم، در این کارخانه نتوانستم کاری از پیش ببرم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 14 =